Distributor spotřebičů značky Blomberg společnost Elmax Store a.s., sídlem Topolová 777/2, 73542 Těrlicko, IČO25373781 (dále Organizátor akce), vyhlásil dne 1. 1. 2019 akci, kde poskytuje zákazníkům/spotřebitelům prostřednictvím své distribuční sítě (prodejců elektrospotřebičů, kuchyňských studií a výrobců kuchyní) bezplatný prodloužený servis.
Tuto službu je možné využít pouze u vestavných spotřebičů používaných v domácnosti a zakoupených a provozovaných v České republice!
Tuto službu lze uplatnit k vybraným vestavným spotřebičům značky Blomberg uvedených v seznamu dostupném na internetových stránkách registrace 4 let bezplatného servisu https://zaruka.elmax.cz. Tato služba je u vestavných spotřebičů zahrnuta v prodejní ceně. Bezplatný servis nelze dokoupit a nelze registrovat zpětně na již dříve zakoupené spotřebiče. Do akce mohou být zařazeny pouze výrobky/spotřebiče používané v domácnosti. Bezplatný servis poskytuje Organizátor akce prostřednictvím pojištění prodloužené záruky elektronických zařízení u České pojišťovny a.s. na základě rámcové smlouvy uzavřené s touto pojišťovnou. Akce trvá od 1. 1. 2019 do 31. 12. 2019 jsou do ní zařazeni prodejci na území České republiky, kteří v době trvání akce nakoupili spotřebiče Blomberg od Organizátora akce. Účast v této akci je nepovinná, podmínkou pro získání bezplatného servisu je online registrace zakoupeného výrobku Blomberg na internetových stránkách https://zaruka.elmax.cz do 30 dní od zakoupení výrobku/spotřebiče.
Bezplatný servis ve smyslu výše uvedené akce není shodný s klasickou zákonnou zárukou a nároky z ní vyplývajícími tak, jak je uvedeno v platném občanském zákoníku. Zákazník/spotřebitel má možnost na uplatnění plnění z této akce ve lhůtě od 25tého měsíce od data nákupu spotřebiče uvedeného na dokladu o koupi (kupní smlouvě) do data ukončení platnosti certifikátu (včetně), které je uvedeno na první straně certifikátu. Plněním ve smyslu výše uvedené akce se rozumí bezplatná oprava včetně nutných náhradních dílů autorizovaným servisem pověřeným Organizátorem akce. Náklady na vyslání servisního technika v případě, že nebude zjištěna žádná závada nebo bude zjištěna závada, na kterou se nevztahují podmínky pro poskytnutí bezplatného servisu (viz níže) hradí zákazník/spotřebitel. Bezplatný servis nelze uplatnit na vypálené žárovky, filtry, plechy a příslušenství ke spotřebičům a na výrobky/spotřebiče, které jsou používány k jakémukoli jinému účelu než k běžnému použití v domácnosti, to je například pro poskytování služeb, k podnikatelským, soutěžním či jiným účelům představujícím zvýšené zatížení výrobku, v komerčním nebo průmyslovém prostředí nebo mimo území České republiky apod. Akce se vztahuje pouze na spotřebiče vyrobené v letech 2017, 2018 a 2019.
Akce se mohou zúčastnit pouze zákazníci/spotřebitelé, kteří splní níže uvedené podmínky. Této akce se mohou zúčastnit pouze osoby dospělé a duševně způsobilé (svéprávné). Pro získání certifikátu BS, který je potvrzením o zařazení zakoupeného spotřebiče do databáze akce BS, je nutné, aby zákazník/spotřebitel (popř. prodejce) provedl do 30 dnů od zakoupení spotřebiče online registraci zakoupeného spotřebiče Blomberg na internetových stránkách https://zaruka.elmax.cz, kde řádně vyplní veškeré požadované údaje a připojí naskenovaný doklad o zakoupení spotřebiče (účtenka, faktura) s čitelným označením modelu spotřebiče a data zakoupení spotřebiče. Pokud je služba zákazníkem zakoupena k výrobku (nejedná se o vestavné spotřebiče, kde je zahrnuta v ceně) musí být uvedena jako samostatná položka na prodejním dokladu k výrobku/spotřebiči.
Provedení registrace je podmíněno souhlasem zákazníka/spotřebitele se zpracováním osobních údajů pro účely spojené s plněním smlouvy o registrací spotřebiče do akce 4 roky bezplatný servis. Osobní údaje jsou tedy zpracovány na základě zákonného důvodu, jimž je nezbytnost zpracování pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů. Veškeré nakládání s osobními údaji podléhá ustanovením zákona č. 101/2000 Sb., Zákona o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších novel a splňuje všechny požadavky GDPR. Osobní údaje jsou zpracovávány v rozsahu jméno a příjmení, adresa, telefonní číslo, email a IP adresa. Osobní údaje subjektu jsou zpracovány po dobu nezbytnou k plnění smlouvy.
Po provedení online registrace bude správnost všech dat zkontrolována Organizátorem akce a v případě nesrovnalostí bude zákazník/spotřebitel kontaktován e-mailem na adresu uvedenou zákazníkem/spotřebitelem v online registraci. Organizátor akce pošle do 30 dnů od potvrzení správnosti dat e-mailem (na adresu uvedenou zákazníkem/spotřebitelem v online registraci) certifikát BS. Obdržením potvrzeného certifikátu BS je zákazníkovi/spotřebiteli potvrzeno zařazení výrobku/spotřebiče do akce „4 roky BS“.
Zákazník/spotřebitel má v rámci akce „4 roky BS“ nárok na opravu vadného spotřebiče, včetně nutných náhradních dílů, pověřeným autorizovaným servisem Organizátora akce. Nárok zákazníka/spotřebitele na opravu nevzniká v případě, kdy u spotřebiče vzniknou vady povrchové a estetické tj. takové, které neomezují zákazníka/spotřebitele v užívání k jeho základní funkci. Rovněž nárok zákazníka/spotřebitele na opravu nevzniká v případě, pokud se jedná o vady způsobené vlastním zaviněním zákazníka/spotřebitele (zejména mechanickým poškozením), vady způsobené opotřebením při běžném provozu v domácnosti (zejména se jedná o vypálené žárovky a zdroje osvětlení, opotřebení filtrů a příslušenství), neodborným zásahem třetí osoby, živelnou událostí, vnějšími podmínkami jako jsou např. rušivé elektromagnetické vlivy, poruchy v elektrické síti nebo vadná bytová instalace, nevhodnými provozními podmínkami, použitím nevhodných náplní, nesprávným použitím spotřebiče v rozporu s návodem k použití a záručními podmínkami Organizátora akce. K uplatnění reklamace z akce „4 roky BS“ je zákazník/spotřebitel povinen nahlásit závadu pouze u centrálního servisu Organizátora akce na hlaseni.reklamaci@elmax.cz nebo na tel.: 599 529 251 s uvedením čísla certifikátu prodloužené záruky, modelu a výrobního čísla výrobku/spotřebiče a jeho data zakoupení. Centrální servis Organizátora akce zajistí zákazníkovi/spotřebiteli, prostřednictvím autorizovaného servisu, opravu vadného spotřebiče. V případě opakované závady stejného nebo jiného druhu v době, na kterou se vztahuje akce „4 roky BS“, je každá tato závada posuzována odděleně a spotřebiteli může být provedena opakovaná oprava. V případě, že centrální servis Organizátora akce posoudí, že vadu spotřebiče nelze odstranit opravou, popř. že oprava spotřebiče je nerentabilní, může tento rozhodnout o výměně reklamovaného výrobku/spotřebiče za přiměřený náhradní bezvadný model. Výměna výrobku/spotřebiče v rámci akce „4 roky BS“ nezahrnuje demontáž reklamovaného výrobku a montáž nového náhradního výrobku (např. do kuchyňské linky). Organizátor akce poskytuje při výměně reklamovaného výrobku/spotřebiče na náhradní nový výrobek/spotřebič záruku pouze po dobu zbývající do konce platnosti bezplatného servisu na původní výrobek tj. do data uvedeného na přední straně certifikátu. Nárok na výměnu reklamovaného výrobku v rámci akce „4 roky BS“ nevzniká zákazníkovi/spotřebiteli automaticky nebo na základě jeho žádosti, nýbrž na základě „Uznání neodstranitelné závady spotřebiče“ obdržené e-mailem od centrálního servisu Organizátora akce.
Veškeré informace a dotazy k akci „4 roky BS“ vám ochotně zodpovíme na tel. lince 599 529 251 nebo na elektronické adrese zaruka@elmax.cz.
Distributor spotřebičů značky De Dietrich společnost Elmax Store a.s., sídlem Topolová 777/2, 73542 Těrlicko, IČO25373781 (dále Organizátor akce), vyhlásil dne 1. 1. 2019 akci, kde poskytuje zákazníkům/spotřebitelům prostřednictvím své distribuční sítě (prodejců elektrospotřebičů, kuchyňských studií a výrobců kuchyní) bezplatný prodloužený servis.
Tuto službu je možné využít pouze u spotřebičů používaných v domácnosti a zakoupených a provozovaných v České republice!
Tuto službu lze uplatnit k vybraným spotřebičům značky De Dietrich uvedených v seznamu dostupném na internetových stránkách registrace 4 let bezplatného servisu https://zaruka.elmax.cz. Tato služba je u spotřebičů zařazených do akce „4 roky bezplatný servis“ zahrnuta v prodejní ceně. Bezplatný servis poskytuje Organizátor akce prostřednictvím pojištění prodloužené záruky elektronických zařízení u České pojišťovny a.s. na základě rámcové smlouvy uzavřené s touto pojišťovnou. Akce trvá od 1. 1. 2019 do 30. 6. 2019 jsou do ní zařazeni prodejci na území České republiky, kteří v době trvání akce nakoupili spotřebiče De Dietrich od Organizátora akce. Účast v této akci je nepovinná, podmínkou pro získání bezplatného servisu je online registrace zakoupeného výrobku De Dietrich na internetových stránkách https://zaruka.elmax.cz do 30 dní od zakoupení výrobku/spotřebiče.
Bezplatný servis ve smyslu výše uvedené akce není shodný s klasickou zákonnou zárukou a nároky z ní vyplývajícími tak, jak je uvedeno v platném občanském zákoníku. Zákazník/spotřebitel má možnost na uplatnění plnění z této akce ve lhůtě od 25tého měsíce od data nákupu spotřebiče uvedeného na dokladu o koupi (kupní smlouvě) do data ukončení platnosti certifikátu (včetně), které je uvedeno na první straně certifikátu. Plněním ve smyslu výše uvedené akce se rozumí bezplatná oprava včetně nutných náhradních dílů autorizovaným servisem pověřeným Organizátorem akce. Náklady na vyslání servisního technika v případě, že nebude zjištěna žádná závada nebo bude zjištěna závada, na kterou se nevztahují podmínky pro poskytnutí bezplatného servisu (viz níže) hradí zákazník/spotřebitel. Bezplatný servis nelze uplatnit na vypálené žárovky, filtry, plechy a příslušenství ke spotřebičům a na výrobky/spotřebiče, které jsou používány k jakémukoli jinému účelu než k běžnému použití v domácnosti, to je například pro poskytování služeb, k podnikatelským, soutěžním či jiným účelům představujícím zvýšené zatížení výrobku, v komerčním nebo průmyslovém prostředí nebo mimo území České republiky apod. Akce se vztahuje pouze na spotřebiče vyrobené v letech 2017, 2018 a 2019.
Akce se mohou zúčastnit pouze zákazníci/spotřebitelé, kteří splní níže uvedené podmínky. Této akce se mohou zúčastnit pouze osoby dospělé a duševně způsobilé (svéprávné). Pro získání Certifikátu BS, který je potvrzením o zařazení zakoupeného spotřebiče do databáze akce BS, je nutné, aby zákazník/spotřebitel (popř. prodejce) provedl do 30 dnů od zakoupení spotřebiče online registraci zakoupeného spotřebiče De Dietrich na internetových stránkách https://zaruka.elmax.cz, kde řádně vyplní veškeré požadované údaje a připojí naskenovaný doklad o zakoupení spotřebiče (účtenka, faktura) s čitelným označením modelu spotřebiče a data zakoupení spotřebiče.
Provedení registrace je podmíněno souhlasem zákazníka/spotřebitele se zpracováním osobních údajů pro účely spojené s plněním smlouvy o registrací spotřebiče do akce 4 roky bezplatný servis. Osobní údaje jsou tedy zpracovány na základě zákonného důvodu, jimž je nezbytnost zpracování pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů. Veškeré nakládání s osobními údaji podléhá ustanovením zákona č. 101/2000 Sb., Zákona o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších novel a splňuje všechny požadavky GDPR. Osobní údaje jsou zpracovávány v rozsahu jméno a příjmení, adresa, telefonní číslo, email a IP adresa. Osobní údaje subjektu jsou zpracovány po dobu nezbytnou k plnění smlouvy.
Po provedení online registrace bude správnost všech dat zkontrolována Organizátorem akce a v případě nesrovnalostí bude zákazník/spotřebitel kontaktován e-mailem na adresu uvedenou zákazníkem/spotřebitelem v online registraci. Organizátor akce pošle do 30 dnů od potvrzení správnosti dat e-mailem (na adresu uvedenou zákazníkem/spotřebitelem v online registraci) certifikát BS. Obdržením potvrzeného certifikátu BS je zákazníkovi/spotřebiteli potvrzeno zařazení výrobku/spotřebiče do akce „4 roky BS“.
Zákazník/spotřebitel má v rámci akce „4 roky BS“ nárok na opravu vadného spotřebiče, včetně nutných náhradních dílů, pověřeným autorizovaným servisem Organizátora akce. Nárok zákazníka/spotřebitele na opravu nevzniká v případě, kdy u spotřebiče vzniknou vady povrchové a estetické tj. takové, které neomezují zákazníka/spotřebitele v užívání k jeho základní funkci. Rovněž nárok zákazníka/spotřebitele na opravu nevzniká v případě, pokud se jedná o vady způsobené vlastním zaviněním zákazníka/spotřebitele (zejména mechanickým poškozením), vady způsobené opotřebením při běžném provozu v domácnosti (zejména se jedná o vypálené žárovky a zdroje osvětlení, opotřebení filtrů a příslušenství), neodborným zásahem třetí osoby, živelnou událostí, vnějšími podmínkami jako jsou např. rušivé elektromagnetické vlivy, poruchy v elektrické síti nebo vadná bytová instalace, nevhodnými provozními podmínkami, použitím nevhodných náplní, nesprávným použitím spotřebiče v rozporu s návodem k použití a záručními podmínkami Organizátora akce. K uplatnění reklamace z akce „4 roky BS“ je zákazník/spotřebitel povinen nahlásit závadu pouze u centrálního servisu Organizátora akce na hlaseni.reklamaci@elmax.cz nebo na tel.: 599 529 251 s uvedením čísla certifikátu prodloužené záruky, modelu a výrobního čísla výrobku/spotřebiče a jeho data zakoupení. Centrální servis Organizátora akce zajistí zákazníkovi/spotřebiteli, prostřednictvím autorizovaného servisu, opravu vadného spotřebiče. V případě opakované závady stejného nebo jiného druhu v době, na kterou se vztahuje akce „4 roky BS“, je každá tato závada posuzována odděleně a spotřebiteli může být provedena opakovaná oprava. V případě, že centrální servis Organizátora akce posoudí, že vadu spotřebiče nelze odstranit opravou, popř. že oprava spotřebiče je nerentabilní, může tento rozhodnout o výměně reklamovaného výrobku/spotřebiče za přiměřený náhradní bezvadný model. Výměna výrobku/spotřebiče v rámci akce „4 roky BS“ nezahrnuje demontáž reklamovaného výrobku a montáž nového náhradního výrobku (např. do kuchyňské linky). Organizátor akce poskytuje při výměně reklamovaného výrobku/spotřebiče na náhradní nový výrobek/spotřebič záruku pouze po dobu zbývající do konce platnosti bezplatného servisu na původní výrobek tj. do data uvedeného na přední straně certifikátu. Nárok na výměnu reklamovaného výrobku v rámci akce „4 roky BS“ nevzniká zákazníkovi/spotřebiteli automaticky nebo na základě jeho žádosti, nýbrž na základě „Uznání neodstranitelné závady spotřebiče“ obdržené e-mailem od centrálního servisu Organizátora akce.
Veškeré informace a dotazy k akci „4 roky BS“ vám ochotně zodpovíme na tel. lince 599 529 251 nebo na elektronické adrese zaruka@elmax.cz.
Distributor spotřebičů značky Brandt společnost Elmax Store a.s., sídlem Topolová 777/2, 73542 Těrlicko, IČO25373781 (dále Organizátor akce), vyhlásil dne 1. 1. 2019 akci, kde poskytuje zákazníkům/spotřebitelům prostřednictvím své distribuční sítě (prodejců elektrospotřebičů, kuchyňských studií a výrobců kuchyní) bezplatný prodloužený servis.
Tuto službu je možné využít pouze u spotřebičů používaných v domácnosti a zakoupených a provozovaných v České republice!
Tuto službu lze uplatnit k vybraným spotřebičům značky Brandt uvedených v seznamu dostupném na internetových stránkách registrace 4 let bezplatného servisu https://zaruka.elmax.cz. Tato služba je u vestavných spotřebičů zahrnuta v prodejní ceně. U volně stojící spotřebičů není tato služba zahrnuta v prodejní ceně spotřebiče a lze ji u vybraných prodejců zakoupit společně se spotřebičem za doporučenou cenu 800 Kč s DPH (u spotřebičů s prodejní cenou do 10 000 Kč s DPH) nebo za 1 000 Kč s DPH (u spotřebičů s prodejní cenou nad 10 000 Kč s DPH).Bezplatný servis nelze dokoupit a nelze registrovat zpětně na již dříve zakoupené spotřebiče. Do akce mohou být zařazeny pouze výrobky/spotřebiče používané v domácnosti. Bezplatný servis poskytuje Organizátor akce prostřednictvím pojištění prodloužené záruky elektronických zařízení u České pojišťovny a.s. na základě rámcové smlouvy uzavřené s touto pojišťovnou. Akce trvá od 1. 1. 2019 do 31. 12. 2019 jsou do ní zařazeni prodejci na území České republiky, kteří v době trvání akce nakoupili spotřebiče Brandt od Organizátora akce. Účast v této akci je nepovinná, podmínkou pro získání bezplatného servisu je online registrace zakoupeného výrobku Brandt na internetových stránkách https://zaruka.elmax.cz do 30 dní od zakoupení výrobku/spotřebiče.
Bezplatný servis ve smyslu výše uvedené akce není shodný s klasickou zákonnou zárukou a nároky z ní vyplývajícími tak, jak je uvedeno v platném občanském zákoníku. Zákazník/spotřebitel má možnost na uplatnění plnění z této akce ve lhůtě od 25tého měsíce od data nákupu spotřebiče uvedeného na dokladu o koupi (kupní smlouvě) do data ukončení platnosti certifikátu (včetně), které je uvedeno na první straně certifikátu. Plněním ve smyslu výše uvedené akce se rozumí bezplatná oprava včetně nutných náhradních dílů autorizovaným servisem pověřeným Organizátorem akce. Náklady na vyslání servisního technika v případě, že nebude zjištěna žádná závada nebo bude zjištěna závada, na kterou se nevztahují podmínky pro poskytnutí bezplatného servisu (viz níže) hradí zákazník/spotřebitel. Bezplatný servis nelze uplatnit na vypálené žárovky, filtry, plechy a příslušenství ke spotřebičům a na výrobky/spotřebiče, které jsou používány k jakémukoli jinému účelu než k běžnému použití v domácnosti, to je například pro poskytování služeb, k podnikatelským, soutěžním či jiným účelům představujícím zvýšené zatížení výrobku, v komerčním nebo průmyslovém prostředí nebo mimo území České republiky apod. Akce se vztahuje pouze na spotřebiče vyrobené v letech 2017, 2018 a 2019.
Akce se mohou zúčastnit pouze zákazníci/spotřebitelé, kteří splní níže uvedené podmínky. Této akce se mohou zúčastnit pouze osoby dospělé a duševně způsobilé (svéprávné). Pro získání Certifikátu BS, který je potvrzením o zařazení zakoupeného spotřebiče do databáze akce BS, je nutné, aby zákazník/spotřebitel (popř. prodejce) provedl do 30 dnů od zakoupení spotřebiče online registraci zakoupeného spotřebiče Brandt na internetových stránkách https://zaruka.elmax.cz, kde řádně vyplní veškeré požadované údaje a připojí naskenovaný doklad o zakoupení spotřebiče (účtenka, faktura) s čitelným označením modelu spotřebiče a data zakoupení spotřebiče. Pokud je služba zákazníkem zakoupena k výrobku (nejedná se o vestavné spotřebiče, kde je zahrnuta v ceně) musí být uvedena jako samostatná položka na prodejním dokladu k výrobku/spotřebiči.
Provedení registrace je podmíněno souhlasem zákazníka/spotřebitele se zpracováním osobních údajů pro účely spojené s plněním smlouvy o registrací spotřebiče do akce 4 roky bezplatný servis. Osobní údaje jsou tedy zpracovány na základě zákonného důvodu, jimž je nezbytnost zpracování pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů. Veškeré nakládání s osobními údaji podléhá ustanovením zákona č. 101/2000 Sb., Zákona o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších novel a splňuje všechny požadavky GDPR. Osobní údaje jsou zpracovávány v rozsahu jméno a příjmení, adresa, telefonní číslo, email a IP adresa. Osobní údaje subjektu jsou zpracovány po dobu nezbytnou k plnění smlouvy.
Po provedení online registrace bude správnost všech dat zkontrolována Organizátorem akce a v případě nesrovnalostí bude zákazník/spotřebitel kontaktován e-mailem na adresu uvedenou zákazníkem/spotřebitelem v online registraci. Organizátor akce pošle do 30 dnů od potvrzení správnosti dat e-mailem (na adresu uvedenou zákazníkem/spotřebitelem v online registraci) certifikát BS. Obdržením potvrzeného certifikátu BS je zákazníkovi/spotřebiteli potvrzeno zařazení výrobku/spotřebiče do akce „4 roky BS“.
Zákazník/spotřebitel má v rámci akce „4 roky BS“ nárok na opravu vadného spotřebiče, včetně nutných náhradních dílů, pověřeným autorizovaným servisem Organizátora akce. Nárok zákazníka/spotřebitele na opravu nevzniká v případě, kdy u spotřebiče vzniknou vady povrchové a estetické tj. takové, které neomezují zákazníka/spotřebitele v užívání k jeho základní funkci. Rovněž nárok zákazníka/spotřebitele na opravu nevzniká v případě, pokud se jedná o vady způsobené vlastním zaviněním zákazníka/spotřebitele (zejména mechanickým poškozením), vady způsobené opotřebením při běžném provozu v domácnosti (zejména se jedná o vypálené žárovky a zdroje osvětlení, opotřebení filtrů a příslušenství), neodborným zásahem třetí osoby, živelnou událostí, vnějšími podmínkami jako jsou např. rušivé elektromagnetické vlivy, poruchy v elektrické síti nebo vadná bytová instalace, nevhodnými provozními podmínkami, použitím nevhodných náplní, nesprávným použitím spotřebiče v rozporu s návodem k použití a záručními podmínkami Organizátora akce. K uplatnění reklamace z akce „4 roky BS“ je zákazník/spotřebitel povinen nahlásit závadu pouze u centrálního servisu Organizátora akce na hlaseni.reklamaci@elmax.cz nebo na tel.: 599 529 251 s uvedením čísla certifikátu prodloužené záruky, modelu a výrobního čísla výrobku/spotřebiče a jeho data zakoupení. Centrální servis Organizátora akce zajistí zákazníkovi/spotřebiteli, prostřednictvím autorizovaného servisu, opravu vadného spotřebiče. V případě opakované závady stejného nebo jiného druhu v době, na kterou se vztahuje akce „4 roky BS“, je každá tato závada posuzována odděleně a spotřebiteli může být provedena opakovaná oprava. V případě, že centrální servis Organizátora akce posoudí, že vadu spotřebiče nelze odstranit opravou, popř. že oprava spotřebiče je nerentabilní, může tento rozhodnout o výměně reklamovaného výrobku/spotřebiče za přiměřený náhradní bezvadný model. Výměna výrobku/spotřebiče v rámci akce „4 roky BS“ nezahrnuje demontáž reklamovaného výrobku a montáž nového náhradního výrobku (např. do kuchyňské linky). Organizátor akce poskytuje při výměně reklamovaného výrobku/spotřebiče na náhradní nový výrobek/spotřebič záruku pouze po dobu zbývající do konce platnosti bezplatného servisu na původní výrobek tj. do data uvedeného na přední straně certifikátu. Nárok na výměnu reklamovaného výrobku v rámci akce „4 roky BS“ nevzniká zákazníkovi/spotřebiteli automaticky nebo na základě jeho žádosti, nýbrž na základě „Uznání neodstranitelné závady spotřebiče“ obdržené e-mailem od centrálního servisu Organizátora akce.
Veškeré informace a dotazy k akci „4 roky BS“ vám ochotně zodpovíme na tel. lince 599 529 251 nebo na elektronické adrese zaruka@elmax.cz.
Distributor spotřebičů značky Romo společnost Elmax Store a.s., sídlem Topolová 777/2, 73542 Těrlicko, IČO25373781 (dále Organizátor akce), vyhlásil dne 1. 1. 2019 akci, kde poskytuje zákazníkům/spotřebitelům prostřednictvím své distribuční sítě (prodejců elektrospotřebičů, kuchyňských studií a výrobců kuchyní) bezplatný prodloužený servis.
Tuto službu je možné využít pouze u spotřebičů používaných v domácnosti a zakoupených a provozovaných v České republice!
Tuto službu lze uplatnit k vybraným spotřebičům značky Romo uvedených v seznamu dostupném na internetových stránkách registrace 4 let bezplatného servisu http://zaruka.elmax.cz. Tato služba není zahrnuta v prodejní ceně spotřebiče a lze ji u vybraných prodejců zakoupit společně se spotřebičem za doporučenou cenu 800 Kč s DPH (u spotřebičů s prodejní cenou do 10 000 Kč s DPH) nebo za 1 000 Kč s DPH (u spotřebičů s prodejní cenou nad 10 000 Kč s DPH).Bezplatný servis nelze dokoupit a nelze registrovat zpětně na již dříve zakoupené spotřebiče. Do akce mohou být zařazeny pouze výrobky/spotřebiče používané v domácnosti. Bezplatný servis poskytuje Organizátor akce prostřednictvím pojištění prodloužené záruky elektronických zařízení u České pojišťovny a.s. na základě rámcové smlouvy uzavřené s touto pojišťovnou. Akce trvá od 1. 1. 2019 do 31. 12. 2019 jsou do ní zařazeni prodejci na území České republiky, kteří v době trvání akce nakoupili spotřebiče Romo od Organizátora akce. Účast v této akci je nepovinná, podmínkou pro získání bezplatného servisu je online registrace zakoupeného výrobku Romo na internetových stránkách www.romocr.cz do 30 dní od zakoupení výrobku/spotřebiče.
Bezplatný servis ve smyslu výše uvedené akce není shodný s klasickou zákonnou zárukou a nároky z ní vyplývajícími tak, jak je uvedeno v platném občanském zákoníku. Zákazník/spotřebitel má možnost na uplatnění plnění z této akce ve lhůtě od 25tého měsíce od data nákupu spotřebiče uvedeného na dokladu o koupi (kupní smlouvě) do data ukončení platnosti certifikátu (včetně), které je uvedeno na první straně certifikátu. Plněním ve smyslu výše uvedené akce se rozumí bezplatná oprava včetně nutných náhradních dílů autorizovaným servisem pověřeným Organizátorem akce. Náklady na vyslání servisního technika v případě, že nebude zjištěna žádná závada nebo bude zjištěna závada, na kterou se nevztahují podmínky pro poskytnutí bezplatného servisu (viz níže) hradí zákazník/spotřebitel. Bezplatný servis nelze uplatnit na vypálené žárovky, filtry, plechy a příslušenství ke spotřebičům a na výrobky/spotřebiče, které jsou používány k jakémukoli jinému účelu než k běžnému použití v domácnosti, to je například pro poskytování služeb, k podnikatelským, soutěžním či jiným účelům představujícím zvýšené zatížení výrobku, v komerčním nebo průmyslovém prostředí nebo mimo území České republiky apod. Akce se vztahuje pouze na spotřebiče vyrobené v letech 2017, 2018 a 2019.
Akce se mohou zúčastnit pouze zákazníci/spotřebitelé, kteří splní níže uvedené podmínky. Této akce se mohou zúčastnit pouze osoby dospělé a duševně způsobilé (svéprávné). Pro získání certifikátu BS, který je potvrzením o zařazení zakoupeného spotřebiče do databáze akce BS, je nutné, aby zákazník/spotřebitel (popř. prodejce) provedl do 30 dnů od zakoupení spotřebiče online registraci zakoupeného spotřebiče Romo na internetových stránkách www.romocr.cz, kde řádně vyplní veškeré požadované údaje a připojí naskenovaný doklad o zakoupení spotřebiče (účtenka, faktura) s čitelným označením modelu spotřebiče a data zakoupení spotřebiče. Pokud je služba zákazníkem zakoupena k výrobku musí být uvedena jako samostatná položka na prodejním dokladu k výrobku/spotřebiči.
Provedení registrace je podmíněno souhlasem zákazníka/spotřebitele se zpracováním osobních údajů pro účely spojené s plněním smlouvy o registrací spotřebiče do akce 4 roky bezplatný servis. Osobní údaje jsou tedy zpracovány na základě zákonného důvodu, jimž je nezbytnost zpracování pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů. Veškeré nakládání s osobními údaji podléhá ustanovením zákona č. 101/2000 Sb., Zákona o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších novel a splňuje všechny požadavky GDPR. Osobní údaje jsou zpracovávány v rozsahu jméno a příjmení, adresa, telefonní číslo, email a IP adresa. Osobní údaje subjektu jsou zpracovány po dobu nezbytnou k plnění smlouvy.
Po provedení online registrace bude správnost všech dat zkontrolována Organizátorem akce a v případě nesrovnalostí bude zákazník/spotřebitel kontaktován e-mailem na adresu uvedenou zákazníkem/spotřebitelem v online registraci. Organizátor akce pošle do 30 dnů od potvrzení správnosti dat e-mailem (na adresu uvedenou zákazníkem/spotřebitelem v online registraci) certifikát BS. Obdržením potvrzeného certifikátu BS je zákazníkovi/spotřebiteli potvrzeno zařazení výrobku/spotřebiče do akce „4 roky BS“.
Zákazník/spotřebitel má v rámci akce „4 roky BS“ nárok na opravu vadného spotřebiče, včetně nutných náhradních dílů, pověřeným autorizovaným servisem Organizátora akce. Nárok zákazníka/spotřebitele na opravu nevzniká v případě, kdy u spotřebiče vzniknou vady povrchové a estetické tj. takové, které neomezují zákazníka/spotřebitele v užívání k jeho základní funkci. Rovněž nárok zákazníka/spotřebitele na opravu nevzniká v případě, pokud se jedná o vady způsobené vlastním zaviněním zákazníka/spotřebitele (zejména mechanickým poškozením), vady způsobené opotřebením při běžném provozu v domácnosti (zejména se jedná o vypálené žárovky a zdroje osvětlení, opotřebení filtrů a příslušenství), neodborným zásahem třetí osoby, živelnou událostí, vnějšími podmínkami jako jsou např. rušivé elektromagnetické vlivy, poruchy v elektrické síti nebo vadná bytová instalace, nevhodnými provozními podmínkami, použitím nevhodných náplní, nesprávným použitím spotřebiče v rozporu s návodem k použití a záručními podmínkami Organizátora akce. K uplatnění reklamace z akce „4 roky BS“ je zákazník/spotřebitel povinen nahlásit závadu pouze u centrálního servisu Organizátora akce na hlaseni.reklamaci@elmax.cz nebo na tel.: 599 529 251 s uvedením čísla certifikátu prodloužené záruky, modelu a výrobního čísla výrobku/spotřebiče a jeho data zakoupení. Centrální servis Organizátora akce zajistí zákazníkovi/spotřebiteli, prostřednictvím autorizovaného servisu, opravu vadného spotřebiče. V případě opakované závady stejného nebo jiného druhu v době, na kterou se vztahuje akce „4 roky BS“, je každá tato závada posuzována odděleně a spotřebiteli může být provedena opakovaná oprava. V případě, že centrální servis Organizátora akce posoudí, že vadu spotřebiče nelze odstranit opravou, popř. že oprava spotřebiče je nerentabilní, může tento rozhodnout o výměně reklamovaného výrobku/spotřebiče za přiměřený náhradní bezvadný model. Výměna výrobku/spotřebiče v rámci akce „4 roky BS“ nezahrnuje demontáž reklamovaného výrobku a montáž nového náhradního výrobku (např. do kuchyňské linky). Organizátor akce poskytuje při výměně reklamovaného výrobku/spotřebiče na náhradní nový výrobek/spotřebič záruku pouze po dobu zbývající do konce platnosti bezplatného servisu na původní výrobek tj. do data uvedeného na přední straně certifikátu. Nárok na výměnu reklamovaného výrobku v rámci akce „4 roky BS“ nevzniká zákazníkovi/spotřebiteli automaticky nebo na základě jeho žádosti, nýbrž na základě „Uznání neodstranitelné závady spotřebiče“ obdržené e-mailem od centrálního servisu Organizátora akce.
Veškeré informace a dotazy k akci „4 roky BS“ vám ochotně zodpovíme na tel. lince 599 529 251 nebo na elektronické adrese zaruka@elmax.cz.
Distributor spotřebičů značky Kluge společnost Elmax Store a.s., sídlem Topolová 777/2, 73542 Těrlicko, IČO25373781 (dále Organizátor akce), vyhlásil dne 1. 1. 2019 akci, kde poskytuje zákazníkům/spotřebitelům prostřednictvím své distribuční sítě (prodejců elektrospotřebičů, kuchyňských studií a výrobců kuchyní) bezplatný prodloužený servis.
Tuto službu je možné využít pouze u spotřebičů používaných v domácnosti a zakoupených a provozovaných v České republice!
Tuto službu lze uplatnit k vybraným spotřebičům značky Kluge uvedených v seznamu dostupném na internetových stránkách registrace 4 let bezplatného servisu https://zaruka.elmax.cz. Tato služba je u vestavných spotřebičů zahrnuta v prodejní ceně. Bezplatný servis nelze dokoupit a nelze registrovat zpětně na již dříve zakoupené spotřebiče. Do akce mohou být zařazeny pouze výrobky/spotřebiče používané v domácnosti. Bezplatný servis poskytuje Organizátor akce prostřednictvím pojištění prodloužené záruky elektronických zařízení u České pojišťovny a.s. na základě rámcové smlouvy uzavřené s touto pojišťovnou. Akce trvá od 1. 1. 2019 do 31. 12. 2019 jsou do ní zařazeni prodejci na území České republiky, kteří v době trvání akce nakoupili spotřebiče Kluge od Organizátora akce. Účast v této akci je nepovinná, podmínkou pro získání bezplatného servisu je online registrace zakoupeného výrobku Kluge na internetových stránkách https://zaruka.elmax.cz do 30 dní od zakoupení výrobku/spotřebiče.
Bezplatný servis ve smyslu výše uvedené akce není shodný s klasickou zákonnou zárukou a nároky z ní vyplývajícími tak, jak je uvedeno v platném občanském zákoníku. Zákazník/spotřebitel má možnost na uplatnění plnění z této akce ve lhůtě od 25tého měsíce od data nákupu spotřebiče uvedeného na dokladu o koupi (kupní smlouvě) do data ukončení platnosti certifikátu (včetně), které je uvedeno na první straně certifikátu. Plněním ve smyslu výše uvedené akce se rozumí bezplatná oprava včetně nutných náhradních dílů autorizovaným servisem pověřeným Organizátorem akce. Náklady na vyslání servisního technika v případě, že nebude zjištěna žádná závada nebo bude zjištěna závada, na kterou se nevztahují podmínky pro poskytnutí bezplatného servisu (viz níže) hradí zákazník/spotřebitel. Bezplatný servis nelze uplatnit na vypálené žárovky, filtry, plechy a příslušenství ke spotřebičům a na výrobky/spotřebiče, které jsou používány k jakémukoli jinému účelu než k běžnému použití v domácnosti, to je například pro poskytování služeb, k podnikatelským, soutěžním či jiným účelům představujícím zvýšené zatížení výrobku, v komerčním nebo průmyslovém prostředí nebo mimo území České republiky apod. Akce se vztahuje pouze na spotřebiče vyrobené v letech 2017, 2018 a 2019.
Akce se mohou zúčastnit pouze zákazníci/spotřebitelé, kteří splní níže uvedené podmínky. Této akce se mohou zúčastnit pouze osoby dospělé a duševně způsobilé (svéprávné). Pro získání Certifikátu BS, který je potvrzením o zařazení zakoupeného spotřebiče do databáze akce BS, je nutné, aby zákazník/spotřebitel (popř. prodejce) provedl do 30 dnů od zakoupení spotřebiče online registraci zakoupeného spotřebiče Kluge na internetových stránkách https://zaruka.elmax.cz, kde řádně vyplní veškeré požadované údaje a připojí naskenovaný doklad o zakoupení spotřebiče (účtenka, faktura) s čitelným označením modelu spotřebiče a data zakoupení spotřebiče. Pokud je služba zákazníkem zakoupena k výrobku (nejedná se o vestavné spotřebiče, kde je zahrnuta v ceně) musí být uvedena jako samostatná položka na prodejním dokladu k výrobku/spotřebiči.
Provedení registrace je podmíněno souhlasem zákazníka/spotřebitele se zpracováním osobních údajů pro účely spojené s plněním smlouvy o registrací spotřebiče do akce 4 roky bezplatný servis. Osobní údaje jsou tedy zpracovány na základě zákonného důvodu, jimž je nezbytnost zpracování pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů. Veškeré nakládání s osobními údaji podléhá ustanovením zákona č. 101/2000 Sb., Zákona o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších novel a splňuje všechny požadavky GDPR. Osobní údaje jsou zpracovávány v rozsahu jméno a příjmení, adresa, telefonní číslo, email a IP adresa. Osobní údaje subjektu jsou zpracovány po dobu nezbytnou k plnění smlouvy.
Po provedení online registrace bude správnost všech dat zkontrolována Organizátorem akce a v případě nesrovnalostí bude zákazník/spotřebitel kontaktován e-mailem na adresu uvedenou zákazníkem/spotřebitelem v online registraci. Organizátor akce pošle do 30 dnů od potvrzení správnosti dat e-mailem (na adresu uvedenou zákazníkem/spotřebitelem v online registraci) certifikát BS. Obdržením potvrzeného certifikátu BS je zákazníkovi/spotřebiteli potvrzeno zařazení výrobku/spotřebiče do akce „4 roky BS“.
Zákazník/spotřebitel má v rámci akce „4 roky BS“ nárok na opravu vadného spotřebiče, včetně nutných náhradních dílů, pověřeným autorizovaným servisem Organizátora akce. Nárok zákazníka/spotřebitele na opravu nevzniká v případě, kdy u spotřebiče vzniknou vady povrchové a estetické tj. takové, které neomezují zákazníka/spotřebitele v užívání k jeho základní funkci. Rovněž nárok zákazníka/spotřebitele na opravu nevzniká v případě, pokud se jedná o vady způsobené vlastním zaviněním zákazníka/spotřebitele (zejména mechanickým poškozením), vady způsobené opotřebením při běžném provozu v domácnosti (zejména se jedná o vypálené žárovky a zdroje osvětlení, opotřebení filtrů a příslušenství), neodborným zásahem třetí osoby, živelnou událostí, vnějšími podmínkami jako jsou např. rušivé elektromagnetické vlivy, poruchy v elektrické síti nebo vadná bytová instalace, nevhodnými provozními podmínkami, použitím nevhodných náplní, nesprávným použitím spotřebiče v rozporu s návodem k použití a záručními podmínkami Organizátora akce. K uplatnění reklamace z akce „4 roky BS“ je zákazník/spotřebitel povinen nahlásit závadu pouze u centrálního servisu Organizátora akce na hlaseni.reklamaci@elmax.cz nebo na tel.: 599 529 251 s uvedením čísla certifikátu prodloužené záruky, modelu a výrobního čísla výrobku/spotřebiče a jeho data zakoupení. Centrální servis Organizátora akce zajistí zákazníkovi/spotřebiteli, prostřednictvím autorizovaného servisu, opravu vadného spotřebiče. V případě opakované závady stejného nebo jiného druhu v době, na kterou se vztahuje akce „4 roky BS“, je každá tato závada posuzována odděleně a spotřebiteli může být provedena opakovaná oprava. V případě, že centrální servis Organizátora akce posoudí, že vadu spotřebiče nelze odstranit opravou, popř. že oprava spotřebiče je nerentabilní, může tento rozhodnout o výměně reklamovaného výrobku/spotřebiče za přiměřený náhradní bezvadný model. Výměna výrobku/spotřebiče v rámci akce „4 roky BS“ nezahrnuje demontáž reklamovaného výrobku a montáž nového náhradního výrobku (např. do kuchyňské linky). Organizátor akce poskytuje při výměně reklamovaného výrobku/spotřebiče na náhradní nový výrobek/spotřebič záruku pouze po dobu zbývající do konce platnosti bezplatného servisu na původní výrobek tj. do data uvedeného na přední straně certifikátu. Nárok na výměnu reklamovaného výrobku v rámci akce „4 roky BS“ nevzniká zákazníkovi/spotřebiteli automaticky nebo na základě jeho žádosti, nýbrž na základě „Uznání neodstranitelné závady spotřebiče“ obdržené e-mailem od centrálního servisu Organizátora akce.
Veškeré informace a dotazy k akci „4 roky BS“ vám ochotně zodpovíme na tel. lince 599 529 251 nebo na elektronické adrese zaruka@elmax.cz.
Distributor spotřebičů značky Hitachi společnost Elmax Store a.s., sídlem Topolová 777/2, 73542 Těrlicko, IČO25373781 (dále Organizátor akce), vyhlásil dne 1. 1. 2019 akci, kde poskytuje zákazníkům/spotřebitelům prostřednictvím své distribuční sítě (prodejců elektrospotřebičů, kuchyňských studií a výrobců kuchyní) bezplatný prodloužený servis.
Tuto službu je možné využít pouze u spotřebičů používaných v domácnosti a zakoupených a provozovaných v České republice!
Tuto službu lze uplatnit k vybraným spotřebičům značky Hitachi uvedených v seznamu dostupném na internetových stránkách registrace 4 let bezplatného servisu https://zaruka.elmax.cz. Tato služba je u spotřebičů zařazených do akce „4 roky bezplatný servis“ zahrnuta v prodejní ceně. Bezplatný servis poskytuje Organizátor akce prostřednictvím pojištění prodloužené záruky elektronických zařízení u České pojišťovny a.s. na základě rámcové smlouvy uzavřené s touto pojišťovnou. Akce trvá od 1. 1. 2019 do 31. 12. 2019 jsou do ní zařazeni prodejci na území České republiky, kteří v době trvání akce nakoupili spotřebiče Hitachi od Organizátora akce. Účast v této akci je nepovinná, podmínkou pro získání bezplatného servisu je online registrace zakoupeného výrobku Hitachi na internetových stránkách https://zaruka.elmax.czdo 30 dní od zakoupení výrobku/spotřebiče.
Bezplatný servis ve smyslu výše uvedené akce není shodný s klasickou zákonnou zárukou a nároky z ní vyplývajícími tak, jak je uvedeno v platném občanském zákoníku. Zákazník/spotřebitel má možnost na uplatnění plnění z této akce ve lhůtě od 25tého měsíce od data nákupu spotřebiče uvedeného na dokladu o koupi (kupní smlouvě) do data ukončení platnosti certifikátu (včetně), které je uvedeno na první straně certifikátu. Plněním ve smyslu výše uvedené akce se rozumí bezplatná oprava včetně nutných náhradních dílů autorizovaným servisem pověřeným Organizátorem akce. Náklady na vyslání servisního technika v případě, že nebude zjištěna žádná závada nebo bude zjištěna závada, na kterou se nevztahují podmínky pro poskytnutí bezplatného servisu (viz níže) hradí zákazník/spotřebitel. Bezplatný servis nelze uplatnit na vypálené žárovky, filtry, plechy a příslušenství ke spotřebičům a na výrobky/spotřebiče, které jsou používány k jakémukoli jinému účelu než k běžnému použití v domácnosti, to je například pro poskytování služeb, k podnikatelským, soutěžním či jiným účelům představujícím zvýšené zatížení výrobku, v komerčním nebo průmyslovém prostředí nebo mimo území České republiky apod. Akce se vztahuje pouze na spotřebiče vyrobené v letech 2017, 2018 a 2019.
Akce se mohou zúčastnit pouze zákazníci/spotřebitelé, kteří splní níže uvedené podmínky. Této akce se mohou zúčastnit pouze osoby dospělé a duševně způsobilé (svéprávné). Pro získání Certifikátu BS, který je potvrzením o zařazení zakoupeného spotřebiče do databáze akce BS, je nutné, aby zákazník/spotřebitel (popř. prodejce) provedl do 30 dnů od zakoupení spotřebiče online registraci zakoupeného spotřebiče Hitachi na internetových stránkách https://zaruka.elmax.cz, kde řádně vyplní veškeré požadované údaje a připojí naskenovaný doklad o zakoupení spotřebiče (účtenka, faktura) s čitelným označením modelu spotřebiče a data zakoupení spotřebiče.
Provedení registrace je podmíněno souhlasem zákazníka/spotřebitele se zpracováním osobních údajů pro účely spojené s plněním smlouvy o registrací spotřebiče do akce 4 roky bezplatný servis. Osobní údaje jsou tedy zpracovány na základě zákonného důvodu, jimž je nezbytnost zpracování pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů. Veškeré nakládání s osobními údaji podléhá ustanovením zákona č. 101/2000 Sb., Zákona o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších novel a splňuje všechny požadavky GDPR. Osobní údaje jsou zpracovávány v rozsahu jméno a příjmení, adresa, telefonní číslo, email a IP adresa. Osobní údaje subjektu jsou zpracovány po dobu nezbytnou k plnění smlouvy.
Po provedení online registrace bude správnost všech dat zkontrolována Organizátorem akce a v případě nesrovnalostí bude zákazník/spotřebitel kontaktován e-mailem na adresu uvedenou zákazníkem/spotřebitelem v online registraci. Organizátor akce pošle do 30 dnů od potvrzení správnosti dat e-mailem (na adresu uvedenou zákazníkem/spotřebitelem v online registraci) certifikát BS. Obdržením potvrzeného certifikátu BS je zákazníkovi/spotřebiteli potvrzeno zařazení výrobku/spotřebiče do akce „4 roky BS“.
Zákazník/spotřebitel má v rámci akce „4 roky BS“ nárok na opravu vadného spotřebiče, včetně nutných náhradních dílů, pověřeným autorizovaným servisem Organizátora akce. Nárok zákazníka/spotřebitele na opravu nevzniká v případě, kdy u spotřebiče vzniknou vady povrchové a estetické tj. takové, které neomezují zákazníka/spotřebitele v užívání k jeho základní funkci. Rovněž nárok zákazníka/spotřebitele na opravu nevzniká v případě, pokud se jedná o vady způsobené vlastním zaviněním zákazníka/spotřebitele (zejména mechanickým poškozením), vady způsobené opotřebením při běžném provozu v domácnosti (zejména se jedná o vypálené žárovky a zdroje osvětlení, opotřebení filtrů a příslušenství), neodborným zásahem třetí osoby, živelnou událostí, vnějšími podmínkami jako jsou např. rušivé elektromagnetické vlivy, poruchy v elektrické síti nebo vadná bytová instalace, nevhodnými provozními podmínkami, použitím nevhodných náplní, nesprávným použitím spotřebiče v rozporu s návodem k použití a záručními podmínkami Organizátora akce. K uplatnění reklamace z akce „4 roky BS“ je zákazník/spotřebitel povinen nahlásit závadu pouze u centrálního servisu Organizátora akce na hlaseni.reklamaci@elmax.cz nebo na tel.: 599 529 251 s uvedením čísla certifikátu prodloužené záruky, modelu a výrobního čísla výrobku/spotřebiče a jeho data zakoupení. Centrální servis Organizátora akce zajistí zákazníkovi/spotřebiteli, prostřednictvím autorizovaného servisu, opravu vadného spotřebiče. V případě opakované závady stejného nebo jiného druhu v době, na kterou se vztahuje akce „4 roky BS“, je každá tato závada posuzována odděleně a spotřebiteli může být provedena opakovaná oprava. V případě, že centrální servis Organizátora akce posoudí, že vadu spotřebiče nelze odstranit opravou, popř. že oprava spotřebiče je nerentabilní, může tento rozhodnout o výměně reklamovaného výrobku/spotřebiče za přiměřený náhradní bezvadný model. Výměna výrobku/spotřebiče v rámci akce „4 roky BS“ nezahrnuje demontáž reklamovaného výrobku a montáž nového náhradního výrobku (např. do kuchyňské linky). Organizátor akce poskytuje při výměně reklamovaného výrobku/spotřebiče na náhradní nový výrobek/spotřebič záruku pouze po dobu zbývající do konce platnosti bezplatného servisu na původní výrobek tj. do data uvedeného na přední straně certifikátu. Nárok na výměnu reklamovaného výrobku v rámci akce „4 roky BS“ nevzniká zákazníkovi/spotřebiteli automaticky nebo na základě jeho žádosti, nýbrž na základě „Uznání neodstranitelné závady spotřebiče“ obdržené e-mailem od centrálního servisu Organizátora akce.
Veškeré informace a dotazy k akci „4 roky BS“ vám ochotně zodpovíme na tel. lince 599 529 251 nebo na elektronické adrese zaruka@elmax.cz.
Distributor spotřebičů značky Climadiff společnost Elmax Store a.s., sídlem Topolová 777/2, 73542 Těrlicko, IČO25373781 (dále Organizátor akce), vyhlásil dne 1. 12. 2019 akci, kde poskytuje zákazníkům/spotřebitelům prostřednictvím své distribuční sítě (prodejců elektrospotřebičů, kuchyňských studií a výrobců kuchyní) bezplatný prodloužený servis.
Tuto službu je možné využít pouze u vybraných spotřebičů značky Climadiff používaných v domácnosti a zakoupených a provozovaných v České republice!
Tuto službu lze uplatnit k vybraným spotřebičům značky Climadiff uvedených v seznamu dostupném na internetových stránkách registrace 4 let bezplatného servisu https://zaruka.elmax.cz. Služba je u těchto spotřebičů zahrnuta v prodejní ceně. Bezplatný servis nelze dokoupit a nelze registrovat zpětně na již dříve zakoupené spotřebiče. Do akce mohou být zařazeny pouze výrobky/spotřebiče používané v domácnosti. Bezplatný servis poskytuje Organizátor akce prostřednictvím pojištění prodloužené záruky elektronických zařízení u České pojišťovny a.s. na základě rámcové smlouvy uzavřené s touto pojišťovnou. Akce trvá od 1. 12. 2019 do 30. 6. 2020 jsou do ní zařazeni prodejci na území České republiky, kteří v době trvání akce nakoupili spotřebiče Climadiff od Organizátora akce. Účast v této akci je nepovinná, podmínkou pro získání bezplatného servisu je online registrace zakoupeného výrobku Climadiff na internetových stránkách https://zaruka.elmax.cz do 30 dní od zakoupení výrobku/spotřebiče.
Bezplatný servis ve smyslu výše uvedené akce není shodný s klasickou zákonnou zárukou a nároky z ní vyplývajícími tak, jak je uvedeno v platném občanském zákoníku. Zákazník/spotřebitel má možnost na uplatnění plnění z této akce ve lhůtě od 25tého měsíce od data nákupu spotřebiče uvedeného na dokladu o koupi (kupní smlouvě) do data ukončení platnosti certifikátu (včetně), které je uvedeno na první straně certifikátu. Plněním ve smyslu výše uvedené akce se rozumí bezplatná oprava včetně nutných náhradních dílů autorizovaným servisem pověřeným Organizátorem akce. Náklady na vyslání servisního technika v případě, že nebude zjištěna žádná závada nebo bude zjištěna závada, na kterou se nevztahují podmínky pro poskytnutí bezplatného servisu (viz níže) hradí zákazník/spotřebitel. Bezplatný servis nelze uplatnit na vypálené žárovky, filtry, plechy a příslušenství ke spotřebičům a na výrobky/spotřebiče, které jsou používány k jakémukoli jinému účelu než k běžnému použití v domácnosti, to je například pro poskytování služeb, k podnikatelským, soutěžním či jiným účelům představujícím zvýšené zatížení výrobku, v komerčním nebo průmyslovém prostředí nebo mimo území České republiky apod. Akce se vztahuje pouze na spotřebiče vyrobené v letech 2017, 2018, 2019 a 2020.
Akce se mohou zúčastnit pouze zákazníci/spotřebitelé, kteří splní níže uvedené podmínky. Této akce se mohou zúčastnit pouze osoby dospělé a duševně způsobilé (svéprávné). Pro získání certifikátu BS, který je potvrzením o zařazení zakoupeného spotřebiče do databáze akce BS, je nutné, aby zákazník/spotřebitel (popř. prodejce) provedl do 30 dnů od zakoupení spotřebiče online registraci zakoupeného spotřebiče Climadiff na internetových stránkách https://zaruka.elmax.cz, kde řádně vyplní veškeré požadované údaje a připojí naskenovaný doklad o zakoupení spotřebiče (účtenka, faktura) s čitelným označením modelu spotřebiče a data zakoupení spotřebiče. Pokud je služba zákazníkem zakoupena k výrobku (nejedná se o vestavné spotřebiče, kde je zahrnuta v ceně) musí být uvedena jako samostatná položka na prodejním dokladu k výrobku/spotřebiči.
Provedení registrace je podmíněno souhlasem zákazníka/spotřebitele se zpracováním osobních údajů pro účely spojené s plněním smlouvy o registrací spotřebiče do akce 4 roky bezplatný servis. Osobní údaje jsou tedy zpracovány na základě zákonného důvodu, jimž je nezbytnost zpracování pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů. Veškeré nakládání s osobními údaji podléhá ustanovením zákona č. 101/2000 Sb., Zákona o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších novel a splňuje všechny požadavky GDPR. Osobní údaje jsou zpracovávány v rozsahu jméno a příjmení, adresa, telefonní číslo, email a IP adresa. Osobní údaje subjektu jsou zpracovány po dobu nezbytnou k plnění smlouvy.
Po provedení online registrace bude správnost všech dat zkontrolována Organizátorem akce a v případě nesrovnalostí bude zákazník/spotřebitel kontaktován e-mailem na adresu uvedenou zákazníkem/spotřebitelem v online registraci. Organizátor akce pošle do 30 dnů od potvrzení správnosti dat e-mailem (na adresu uvedenou zákazníkem/spotřebitelem v online registraci) certifikát BS. Obdržením potvrzeného certifikátu BS je zákazníkovi/spotřebiteli potvrzeno zařazení výrobku/spotřebiče do akce „4 roky BS“.
Zákazník/spotřebitel má v rámci akce „4 roky BS“ nárok na opravu vadného spotřebiče, včetně nutných náhradních dílů, pověřeným autorizovaným servisem Organizátora akce. Nárok zákazníka/spotřebitele na opravu nevzniká v případě, kdy u spotřebiče vzniknou vady povrchové a estetické tj. takové, které neomezují zákazníka/spotřebitele v užívání k jeho základní funkci. Rovněž nárok zákazníka/spotřebitele na opravu nevzniká v případě, pokud se jedná o vady způsobené vlastním zaviněním zákazníka/spotřebitele (zejména mechanickým poškozením), vady způsobené opotřebením při běžném provozu v domácnosti (zejména se jedná o vypálené žárovky a zdroje osvětlení, opotřebení filtrů a příslušenství), neodborným zásahem třetí osoby, živelnou událostí, vnějšími podmínkami jako jsou např. rušivé elektromagnetické vlivy, poruchy v elektrické síti nebo vadná bytová instalace, nevhodnými provozními podmínkami, použitím nevhodných náplní, nesprávným použitím spotřebiče v rozporu s návodem k použití a záručními podmínkami Organizátora akce. K uplatnění reklamace z akce „4 roky BS“ je zákazník/spotřebitel povinen nahlásit závadu pouze u centrálního servisu Organizátora akce na hlaseni.reklamaci@elmax.cz nebo na tel.: 599 529 251 s uvedením čísla certifikátu prodloužené záruky, modelu a výrobního čísla výrobku/spotřebiče a jeho data zakoupení. Centrální servis Organizátora akce zajistí zákazníkovi/spotřebiteli, prostřednictvím autorizovaného servisu, opravu vadného spotřebiče. V případě opakované závady stejného nebo jiného druhu v době, na kterou se vztahuje akce „4 roky BS“, je každá tato závada posuzována odděleně a spotřebiteli může být provedena opakovaná oprava. V případě, že centrální servis Organizátora akce posoudí, že vadu spotřebiče nelze odstranit opravou, popř. že oprava spotřebiče je nerentabilní, může tento rozhodnout o výměně reklamovaného výrobku/spotřebiče za přiměřený náhradní bezvadný model. Výměna výrobku/spotřebiče v rámci akce „4 roky BS“ nezahrnuje demontáž reklamovaného výrobku a montáž nového náhradního výrobku (např. do kuchyňské linky). Organizátor akce poskytuje při výměně reklamovaného výrobku/spotřebiče na náhradní nový výrobek/spotřebič záruku pouze po dobu zbývající do konce platnosti bezplatného servisu na původní výrobek tj. do data uvedeného na přední straně certifikátu. Nárok na výměnu reklamovaného výrobku v rámci akce „4 roky BS“ nevzniká zákazníkovi/spotřebiteli automaticky nebo na základě jeho žádosti, nýbrž na základě „Uznání neodstranitelné závady spotřebiče“ obdržené e-mailem od centrálního servisu Organizátora akce.
Veškeré informace a dotazy k akci „4 roky BS“ vám ochotně zodpovíme na tel. lince 599 529 251 nebo na elektronické adrese zaruka@elmax.cz.
Distributor spotřebičů značky Avintage společnost Elmax Store a.s., sídlem Topolová 777/2, 73542 Těrlicko, IČO25373781 (dále Organizátor akce), vyhlásil dne 1. 12. 2019 akci, kde poskytuje zákazníkům/spotřebitelům prostřednictvím své distribuční sítě (prodejců elektrospotřebičů, kuchyňských studií a výrobců kuchyní) bezplatný prodloužený servis.
Tuto službu je možné využít pouze u spotřebičů značky Avintage používaných v domácnosti a zakoupených a provozovaných v České republice!
Tuto službu lze uplatnit k vybraným spotřebičům značky Avintage uvedených v seznamu dostupném na internetových stránkách registrace 4 let bezplatného servisu https://zaruka.elmax.cz. Služba je u těchto spotřebičů zahrnuta v prodejní ceně. Bezplatný servis nelze dokoupit a nelze registrovat zpětně na již dříve zakoupené spotřebiče. Do akce mohou být zařazeny pouze výrobky/spotřebiče používané v domácnosti. Bezplatný servis poskytuje Organizátor akce prostřednictvím pojištění prodloužené záruky elektronických zařízení u České pojišťovny a.s. na základě rámcové smlouvy uzavřené s touto pojišťovnou. Akce trvá od 1. 12. 2019 do 30. 6. 2020 jsou do ní zařazeni prodejci na území České republiky, kteří v době trvání akce nakoupili spotřebiče Avintage od Organizátora akce. Účast v této akci je nepovinná, podmínkou pro získání bezplatného servisu je online registrace zakoupeného výrobku Avintage na internetových stránkách https://zaruka.elmax.cz do 30 dní od zakoupení výrobku/spotřebiče.
Bezplatný servis ve smyslu výše uvedené akce není shodný s klasickou zákonnou zárukou a nároky z ní vyplývajícími tak, jak je uvedeno v platném občanském zákoníku. Zákazník/spotřebitel má možnost na uplatnění plnění z této akce ve lhůtě od 25tého měsíce od data nákupu spotřebiče uvedeného na dokladu o koupi (kupní smlouvě) do data ukončení platnosti certifikátu (včetně), které je uvedeno na první straně certifikátu. Plněním ve smyslu výše uvedené akce se rozumí bezplatná oprava včetně nutných náhradních dílů autorizovaným servisem pověřeným Organizátorem akce. Náklady na vyslání servisního technika v případě, že nebude zjištěna žádná závada nebo bude zjištěna závada, na kterou se nevztahují podmínky pro poskytnutí bezplatného servisu (viz níže) hradí zákazník/spotřebitel. Bezplatný servis nelze uplatnit na vypálené žárovky, filtry, plechy a příslušenství ke spotřebičům a na výrobky/spotřebiče, které jsou používány k jakémukoli jinému účelu než k běžnému použití v domácnosti, to je například pro poskytování služeb, k podnikatelským, soutěžním či jiným účelům představujícím zvýšené zatížení výrobku, v komerčním nebo průmyslovém prostředí nebo mimo území České republiky apod. Akce se vztahuje pouze na spotřebiče vyrobené v letech 2017, 2018, 2019 a 2020.
Akce se mohou zúčastnit pouze zákazníci/spotřebitelé, kteří splní níže uvedené podmínky. Této akce se mohou zúčastnit pouze osoby dospělé a duševně způsobilé (svéprávné). Pro získání certifikátu BS, který je potvrzením o zařazení zakoupeného spotřebiče do databáze akce BS, je nutné, aby zákazník/spotřebitel (popř. prodejce) provedl do 30 dnů od zakoupení spotřebiče online registraci zakoupeného spotřebiče Avintage na internetových stránkách https://zaruka.elmax.cz, kde řádně vyplní veškeré požadované údaje a připojí naskenovaný doklad o zakoupení spotřebiče (účtenka, faktura) s čitelným označením modelu spotřebiče a data zakoupení spotřebiče. Pokud je služba zákazníkem zakoupena k výrobku (nejedná se o vestavné spotřebiče, kde je zahrnuta v ceně) musí být uvedena jako samostatná položka na prodejním dokladu k výrobku/spotřebiči.
Provedení registrace je podmíněno souhlasem zákazníka/spotřebitele se zpracováním osobních údajů pro účely spojené s plněním smlouvy o registrací spotřebiče do akce 4 roky bezplatný servis. Osobní údaje jsou tedy zpracovány na základě zákonného důvodu, jimž je nezbytnost zpracování pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů. Veškeré nakládání s osobními údaji podléhá ustanovením zákona č. 101/2000 Sb., Zákona o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších novel a splňuje všechny požadavky GDPR. Osobní údaje jsou zpracovávány v rozsahu jméno a příjmení, adresa, telefonní číslo, email a IP adresa. Osobní údaje subjektu jsou zpracovány po dobu nezbytnou k plnění smlouvy.
Po provedení online registrace bude správnost všech dat zkontrolována Organizátorem akce a v případě nesrovnalostí bude zákazník/spotřebitel kontaktován e-mailem na adresu uvedenou zákazníkem/spotřebitelem v online registraci. Organizátor akce pošle do 30 dnů od potvrzení správnosti dat e-mailem (na adresu uvedenou zákazníkem/spotřebitelem v online registraci) certifikát BS. Obdržením potvrzeného certifikátu BS je zákazníkovi/spotřebiteli potvrzeno zařazení výrobku/spotřebiče do akce „4 roky BS“.
Zákazník/spotřebitel má v rámci akce „4 roky BS“ nárok na opravu vadného spotřebiče, včetně nutných náhradních dílů, pověřeným autorizovaným servisem Organizátora akce. Nárok zákazníka/spotřebitele na opravu nevzniká v případě, kdy u spotřebiče vzniknou vady povrchové a estetické tj. takové, které neomezují zákazníka/spotřebitele v užívání k jeho základní funkci. Rovněž nárok zákazníka/spotřebitele na opravu nevzniká v případě, pokud se jedná o vady způsobené vlastním zaviněním zákazníka/spotřebitele (zejména mechanickým poškozením), vady způsobené opotřebením při běžném provozu v domácnosti (zejména se jedná o vypálené žárovky a zdroje osvětlení, opotřebení filtrů a příslušenství), neodborným zásahem třetí osoby, živelnou událostí, vnějšími podmínkami jako jsou např. rušivé elektromagnetické vlivy, poruchy v elektrické síti nebo vadná bytová instalace, nevhodnými provozními podmínkami, použitím nevhodných náplní, nesprávným použitím spotřebiče v rozporu s návodem k použití a záručními podmínkami Organizátora akce. K uplatnění reklamace z akce „4 roky BS“ je zákazník/spotřebitel povinen nahlásit závadu pouze u centrálního servisu Organizátora akce na hlaseni.reklamaci@elmax.cz nebo na tel.: 599 529 251 s uvedením čísla certifikátu prodloužené záruky, modelu a výrobního čísla výrobku/spotřebiče a jeho data zakoupení. Centrální servis Organizátora akce zajistí zákazníkovi/spotřebiteli, prostřednictvím autorizovaného servisu, opravu vadného spotřebiče. V případě opakované závady stejného nebo jiného druhu v době, na kterou se vztahuje akce „4 roky BS“, je každá tato závada posuzována odděleně a spotřebiteli může být provedena opakovaná oprava. V případě, že centrální servis Organizátora akce posoudí, že vadu spotřebiče nelze odstranit opravou, popř. že oprava spotřebiče je nerentabilní, může tento rozhodnout o výměně reklamovaného výrobku/spotřebiče za přiměřený náhradní bezvadný model. Výměna výrobku/spotřebiče v rámci akce „4 roky BS“ nezahrnuje demontáž reklamovaného výrobku a montáž nového náhradního výrobku (např. do kuchyňské linky). Organizátor akce poskytuje při výměně reklamovaného výrobku/spotřebiče na náhradní nový výrobek/spotřebič záruku pouze po dobu zbývající do konce platnosti bezplatného servisu na původní výrobek tj. do data uvedeného na přední straně certifikátu. Nárok na výměnu reklamovaného výrobku v rámci akce „4 roky BS“ nevzniká zákazníkovi/spotřebiteli automaticky nebo na základě jeho žádosti, nýbrž na základě „Uznání neodstranitelné závady spotřebiče“ obdržené e-mailem od centrálního servisu Organizátora akce.
Veškeré informace a dotazy k akci „4 roky BS“ vám ochotně zodpovíme na tel. lince 599 529 251 nebo na elektronické adrese zaruka@elmax.cz.