Akce „4 roky záruky“ na spotřebiče Blomberg
Distributor spotřebičů značky Blomberg společnost Elmax Store a.s., sídlem Topolová 777/2, 73542 Těrlicko, IČO25373781 (dále Organizátor akce), vyhlásil dne 1. 12. 2020 akci, kde poskytuje zákazníkům/spotřebitelům prostřednictvím své distribuční sítě (prodejců elektrospotřebičů, kuchyňských studií a výrobců kuchyní) službu prodloužené záruky.
Tuto službu je možné využít pouze u spotřebičů používaných v domácnosti a zakoupených a provozovaných v České republice!
Tuto službu lze uplatnit k vybraným spotřebičům značky Blomberg uvedených v seznamu dostupném na internetových stránkách registrace 4 let záruky https://zaruka.elmax.cz. Tato služba je u vestavných spotřebičů zahrnuta v prodejní ceně spotřebiče. Prodlouženou záruku nelze dokoupit a nelze registrovat zpětně na již dříve zakoupené spotřebiče. Do akce mohou být zařazeny pouze výrobky/spotřebiče používané v domácnosti. Prodlouženou záruku poskytuje Organizátor akce prostřednictvím pojištění prodloužené záruky elektronických zařízení u České pojišťovny a.s. na základě rámcové smlouvy uzavřené s touto pojišťovnou. Akce trvá od 1. 12. 2020 do 30. 6. 2021 a jsou do ní zařazeni prodejci na území České republiky, kteří v době trvání akce nakoupili spotřebiče Blomberg od Organizátora akce. Účast v této akci je nepovinná, podmínkou pro získání prodloužené záruky je online registrace zakoupeného výrobku Blomberg na internetových stránkách https://zaruka.elmax.cz do 30 dní od zakoupení výrobku/spotřebiče.
Prodloužená záruka ve smyslu výše uvedené akce není shodná s klasickou zákonnou zárukou a nároky z ní vyplývajícími tak, jak je uvedeno v platném občanském zákoníku. Zákazník/spotřebitel má možnost na uplatnění plnění z této akce ve lhůtě od 25tého měsíce od data nákupu spotřebiče uvedeného na dokladu o koupi (kupní smlouvě) do data ukončení platnosti certifikátu (včetně), které je uvedeno na první straně certifikátu. Plněním ve smyslu výše uvedené akce se rozumí bezplatná oprava včetně nutných náhradních dílů autorizovaným servisem pověřeným Organizátorem akce. Náklady na vyslání servisního technika v případě, že nebude zjištěna žádná závada nebo bude zjištěna závada, na kterou se nevztahují podmínky pro poskytnutí prodloužené záruky (viz níže) hradí zákazník/spotřebitel. Prodlouženou záruku nelze uplatnit na vypálené žárovky, filtry, plechy a příslušenství ke spotřebičům a na výrobky/spotřebiče, které jsou používány k jakémukoli jinému účelu než k běžnému použití v domácnosti, to je například pro poskytování služeb, k podnikatelským, soutěžním či jiným účelům představujícím zvýšené zatížení výrobku, v komerčním nebo průmyslovém prostředí nebo mimo území České republiky apod. Akce se vztahuje pouze na spotřebiče vyrobené v letech 2019, 2020 a 2021.
Akce se mohou zúčastnit pouze zákazníci/spotřebitelé, kteří splní následující podmínky. Této akce se mohou zúčastnit pouze osoby dospělé a duševně způsobilé (svéprávné). Pro získání Certifikátu prodloužené záruky, který je zároveň potvrzením o zařazení zakoupeného spotřebiče do databáze registrovaných spotřebičů, je nutné, aby zákazník/spotřebitel (popř. prodejce) provedl do 30 dnů od zakoupení spotřebiče online registraci zakoupeného spotřebiče Blomberg na internetových stránkách https://zaruka.elmax.cz, kde řádně vyplní veškeré požadované údaje a připojí naskenovaný doklad o zakoupení spotřebiče (účtenka, faktura) s čitelným označením modelu spotřebiče a data zakoupení spotřebiče. Pokud je služba zákazníkem zakoupena k výrobku (nejedná se o vestavné spotřebiče, kde je zahrnuta v ceně) musí být uvedena jako samostatná položka na prodejním dokladu k výrobku/spotřebiči.
Provedení registrace je podmíněno souhlasem zákazníka/spotřebitele se zpracováním osobních údajů pro účely spojené s plněním smlouvy o registrací spotřebiče do akce 4 letá záruka. Osobní údaje jsou tedy zpracovány na základě zákonného důvodu, jimž je nezbytnost zpracování pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů. Veškeré nakládání s osobními údaji podléhá ustanovením zákona č. 101/2000 Sb., Zákona o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších novel a splňuje všechny požadavky GDPR. Osobní údaje jsou zpracovávány v rozsahu jméno a příjmení, adresa, telefonní číslo, email a IP adresa. Osobní údaje subjektu jsou zpracovány po dobu nezbytnou k plnění smlouvy.
Po provedení online registrace bude správnost všech dat zkontrolována Organizátorem akce a v případě nesrovnalostí bude zákazník/spotřebitel kontaktován e-mailem na adresu uvedenou zákazníkem/spotřebitelem v online registraci. Organizátor akce pošle do 30 dnů od potvrzení správnosti dat e-mailem (na adresu uvedenou zákazníkem/spotřebitelem v online registraci) certifikát 4leté záruky. Obdržením potvrzeného certifikátu 4leté záruky je zákazníkovi/spotřebiteli potvrzeno zařazení výrobku/spotřebiče do akce „4 roky záruka“.
Zákazník/spotřebitel má v rámci akce „4 roky záruka“ nárok na opravu vadného spotřebiče, včetně nutných náhradních dílů, pověřeným autorizovaným servisem Organizátora akce. Zákazník/spotřebitel má nárok na opravu pouze skrytých výrobních vad. Nárok zákazníka/spotřebitele na opravu nevzniká v případě, kdy u spotřebiče vzniknou vady povrchové a estetické (např. povrchová koroze, škrábance nebo praskliny) tj. takové, které neomezují zákazníka/spotřebitele v užívání k jeho základní funkci. Rovněž nárok zákazníka/spotřebitele na opravu nevzniká v případě, pokud se jedná o vady způsobené vlastním zaviněním zákazníka/spotřebitele (zejména mechanickým poškozením), vady způsobené opotřebením při běžném provozu v domácnosti (zejména se jedná o vypálené žárovky a zdroje osvětlení, poškození a opotřebení veškerých těsnění, opotřebení filtrů a příslušenství), neodborným zásahem třetí osoby, živelnou událostí, vnějšími podmínkami jako jsou např. rušivé elektromagnetické vlivy, poruchy v elektrické síti nebo vadná bytová instalace, nevhodnými provozními podmínkami, použitím nevhodných náplní, nesprávným použitím spotřebiče v rozporu s návodem k použití a záručními podmínkami Organizátora akce. K uplatnění reklamace z akce „4 roky záruka“ je zákazník/spotřebitel povinen nahlásit závadu pouze u centrálního servisu Organizátora akce a to nejlépe pomocí formuláře dostupného na internetových stránkách značky Blomberg (https://www.blombergcr.cz/#servis). Reklamace nahlášené pomocí webového formuláře, jsou zpracovávány přednostně. Další možností je pak e-mail hlaseni.reklamaci@elmax.cz nebo tel.: 599 529 251. Ve všech případech je potřeba uvést číslo certifikátu prodloužené záruky, model a výrobní číslo výrobku/spotřebiče a datum jeho zakoupení. Centrální servis Organizátora akce zajistí zákazníkovi/spotřebiteli, prostřednictvím autorizovaného servisu, opravu vadného spotřebiče. V případě opakované závady stejného nebo jiného druhu v době, na kterou se vztahuje akce „4 roky záruka“, je každá tato závada posuzována odděleně a spotřebiteli může být provedena opakovaná oprava. V případě, že centrální servis Organizátora akce posoudí, že vadu spotřebiče nelze odstranit opravou, popř. že oprava spotřebiče je nerentabilní, může tento rozhodnout o výměně reklamovaného výrobku/spotřebiče za přiměřený náhradní bezvadný model. Výměna výrobku/spotřebiče v rámci akce „4 roky záruka“ nezahrnuje demontáž reklamovaného výrobku a montáž nového náhradního výrobku (např. do kuchyňské linky). Organizátor akce poskytuje při výměně reklamovaného výrobku/spotřebiče na náhradní nový výrobek/spotřebič záruku pouze po dobu zbývající do konce platnosti prodloužené záruky na původní výrobek tj. do data uvedeného na přední straně certifikátu. Nárok na výměnu reklamovaného výrobku v rámci akce „4 roky záruka“ nevzniká zákazníkovi/spotřebiteli automaticky nebo na základě jeho žádosti, nýbrž na základě „Uznání neodstranitelné závady spotřebiče“ obdržené e-mailem od centrálního servisu Organizátora akce.
Veškeré informace a dotazy k akci „4 roky záruka“ vám ochotně zodpovíme na tel. lince 599 529 251 nebo na elektronické adrese zaruka@elmax.cz.
Akce „4 roky záruky“ na spotřebiče De Dietrich
Distributor spotřebičů značky De Dietrich společnost Elmax Store a.s., sídlem Topolová 777/2, 73542 Těrlicko, IČO25373781 (dále Organizátor akce), vyhlásil dne 1.7.2023 akci, kde poskytuje zákazníkům/spotřebitelům prostřednictvím své distribuční sítě (prodejců elektrospotřebičů, kuchyňských studií a výrobců kuchyní) službu prodloužené záruky.
Tuto službu je možné využít pouze u spotřebičů používaných v domácnosti a zakoupených a provozovaných v České republice!
Tuto službu lze uplatnit k vybraným spotřebičům značky De Dietrich uvedených v seznamu dostupném na internetových stránkách registrace 4 let záruky https://zaruka.elmax.cz. Tato služba je zahrnuta v prodejní ceně spotřebiče. Prodlouženou záruku nelze dokoupit a nelze registrovat zpětně na již dříve zakoupené spotřebiče. Do akce mohou být zařazeny pouze výrobky/spotřebiče používané v domácnosti. Prodlouženou záruku poskytuje Organizátor akce prostřednictvím pojištění prodloužené záruky elektronických zařízení u České pojišťovny a.s. na základě rámcové smlouvy uzavřené s touto pojišťovnou. Akce trvá od 1.7.2023 do 31.12.2023 a jsou do ní zařazeni prodejci na území České republiky, kteří v době trvání akce nakoupili spotřebiče De Dietrich od Organizátora akce. Účast v této akci je nepovinná, podmínkou pro získání prodloužené záruky je online registrace zakoupeného výrobku De Dietrich na internetových stránkách https://zaruka.elmax.cz do 30 dní od zakoupení výrobku/spotřebiče.
Zákazníci, kteří mají uživatelský účet na webu elmaxshop.cz nebo elmaxshop.sk a kteří přes svůj účet na těchto eshopech zakoupí spotřebič od 5. 6. 2023, nemusí registrovat prodlouženou záruku na stránkách https://zaruka.elmax.cz. Prodlouženou záruku jim zaregistrujeme zcela automaticky, takže již nemusí provádět žádné další kroky a certifikát prodloužené záruky jim bude odeslán na jejich emailovou adresu do několika dnů od zakoupení spotřebiče.
Prodloužená záruka ve smyslu výše uvedené akce není shodná s klasickou zákonnou zárukou a nároky z ní vyplývajícími tak, jak je uvedeno v platném občanském zákoníku. Zákazník/spotřebitel má možnost na uplatnění plnění z této akce ve lhůtě od 25tého měsíce od data nákupu spotřebiče uvedeného na dokladu o koupi (kupní smlouvě) do data ukončení platnosti certifikátu (včetně), které je uvedeno na první straně certifikátu. Plněním ve smyslu výše uvedené akce se rozumí bezplatná oprava včetně nutných náhradních dílů autorizovaným servisem pověřeným Organizátorem akce. Náklady na vyslání servisního technika v případě, že nebude zjištěna žádná závada nebo bude zjištěna závada, na kterou se nevztahují podmínky pro poskytnutí prodloužené záruky (viz níže) hradí zákazník/spotřebitel. Prodlouženou záruku nelze uplatnit na vypálené žárovky, filtry, plechy a příslušenství ke spotřebičům a na výrobky/spotřebiče, které jsou používány k jakémukoli jinému účelu než k běžnému použití v domácnosti, to je například pro poskytování služeb, k podnikatelským, soutěžním či jiným účelům představujícím zvýšené zatížení výrobku, v komerčním nebo průmyslovém prostředí nebo mimo území České republiky apod. Akce se vztahuje pouze na spotřebiče vyrobené v letech 2021, 2022 a 2023.
Akce se mohou zúčastnit pouze zákazníci/spotřebitelé, kteří splní následující podmínky. Této akce se mohou zúčastnit pouze osoby dospělé a duševně způsobilé (svéprávné). Pro získání Certifikátu prodloužené záruky, který je zároveň potvrzením o zařazení zakoupeného spotřebiče do databáze registrovaných spotřebičů, je nutné, aby zákazník/spotřebitel (popř. prodejce) provedl do 30 dnů od zakoupení spotřebiče online registraci zakoupeného spotřebiče De Dietrich na internetových stránkách https://zaruka.elmax.cz, kde řádně vyplní veškeré požadované údaje a připojí naskenovaný doklad o zakoupení spotřebiče (účtenka, faktura) s čitelným označením modelu spotřebiče a data zakoupení spotřebiče (při zakoupení spotřebiče na webech elmaxshop.cz a elmaxshop.sk registrovaným uživatelem v období od 5. 6. 2023, je registrace prodloužené záruky zcela automatická, viz výše). Pokud je služba zákazníkem zakoupena k výrobku (nejedná se o vestavné spotřebiče, kde je zahrnuta v ceně) musí být uvedena jako samostatná položka na prodejním dokladu k výrobku/spotřebiči.
Provedení registrace je podmíněno souhlasem zákazníka/spotřebitele se zpracováním osobních údajů pro účely spojené s plněním smlouvy o registrací spotřebiče do akce 4 letá záruka. Osobní údaje jsou tedy zpracovány na základě zákonného důvodu, jimž je nezbytnost zpracování pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů. Veškeré nakládání s osobními údaji podléhá ustanovením zákona č. 101/2000 Sb., Zákona o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších novel a splňuje všechny požadavky GDPR. Osobní údaje jsou zpracovávány v rozsahu jméno a příjmení, adresa, telefonní číslo, email a IP adresa. Osobní údaje subjektu jsou zpracovány po dobu nezbytnou k plnění smlouvy.
Po provedení online registrace bude správnost všech dat zkontrolována Organizátorem akce a v případě nesrovnalostí bude zákazník/spotřebitel kontaktován e-mailem na adresu uvedenou zákazníkem/spotřebitelem v online registraci. Organizátor akce pošle do 30 dnů od potvrzení správnosti dat e-mailem (na adresu uvedenou zákazníkem/spotřebitelem v online registraci) certifikát 4leté záruky. Obdržením potvrzeného certifikátu 4leté záruky je zákazníkovi/spotřebiteli potvrzeno zařazení výrobku/spotřebiče do akce „4 roky záruka“.
Zákazník/spotřebitel má v rámci akce „4 roky záruka“ nárok na opravu vadného spotřebiče, včetně nutných náhradních dílů, pověřeným autorizovaným servisem Organizátora akce. Zákazník/spotřebitel má nárok na opravu pouze skrytých výrobních vad. Nárok zákazníka/spotřebitele na opravu nevzniká v případě, kdy u spotřebiče vzniknou vady povrchové a estetické (např. povrchová koroze, škrábance nebo praskliny) tj. takové, které neomezují zákazníka/spotřebitele v užívání k jeho základní funkci. Rovněž nárok zákazníka/spotřebitele na opravu nevzniká v případě, pokud se jedná o vady způsobené vlastním zaviněním zákazníka/spotřebitele (zejména mechanickým poškozením), vady způsobené opotřebením při běžném provozu v domácnosti (zejména se jedná o vypálené žárovky a zdroje osvětlení, poškození a opotřebení veškerých těsnění, opotřebení filtrů a příslušenství), neodborným zásahem třetí osoby, živelnou událostí, vnějšími podmínkami jako jsou např. rušivé elektromagnetické vlivy, poruchy v elektrické síti nebo vadná bytová instalace, nevhodnými provozními podmínkami, použitím nevhodných náplní, nesprávným použitím spotřebiče v rozporu s návodem k použití a záručními podmínkami Organizátora akce. K uplatnění reklamace z akce „4 roky záruka“ je zákazník/spotřebitel povinen nahlásit závadu pouze u centrálního servisu Organizátora akce a to nejlépe pomocí formuláře dostupného na internetových stránkách značky De Dietrich (https://www.francouzskespotrebice.cz/clanek/servis-0). Reklamace nahlášené pomocí webového formuláře, jsou zpracovávány přednostně. Další možností je pak e-mail hlaseni.reklamaci@elmax.cz nebo tel.: 599 529 251. Ve všech případech je potřeba uvést číslo certifikátu prodloužené záruky, model a výrobní číslo výrobku/spotřebiče a datum jeho zakoupení. Centrální servis Organizátora akce zajistí zákazníkovi/spotřebiteli, prostřednictvím autorizovaného servisu, opravu vadného spotřebiče. V případě opakované závady stejného nebo jiného druhu v době, na kterou se vztahuje akce „4 roky záruka“, je každá tato závada posuzována odděleně a spotřebiteli může být provedena opakovaná oprava. V případě, že centrální servis Organizátora akce posoudí, že vadu spotřebiče nelze odstranit opravou, popř. že oprava spotřebiče je nerentabilní, může tento rozhodnout o výměně reklamovaného výrobku/spotřebiče za přiměřený náhradní bezvadný model. Výměna výrobku/spotřebiče v rámci akce „4 roky záruka“ nezahrnuje demontáž reklamovaného výrobku a montáž nového náhradního výrobku (např. do kuchyňské linky). Organizátor akce poskytuje při výměně reklamovaného výrobku/spotřebiče na náhradní nový výrobek/spotřebič záruku pouze po dobu zbývající do konce platnosti prodloužené záruky na původní výrobek tj. do data uvedeného na přední straně certifikátu. Nárok na výměnu reklamovaného výrobku v rámci akce „4 roky záruka“ nevzniká zákazníkovi/spotřebiteli automaticky nebo na základě jeho žádosti, nýbrž na základě „Uznání neodstranitelné závady spotřebiče“ obdržené e-mailem od centrálního servisu Organizátora akce.
Veškeré informace a dotazy k akci „4 roky záruka“ vám ochotně zodpovíme na tel. lince 599 529 251 nebo na elektronické adrese zaruka@elmax.cz.
Akce „4 roky záruky“ na spotřebiče Brandt
Distributor spotřebičů značky Brandt společnost Elmax Store a.s., sídlem Topolová 777/2, 73542 Těrlicko, IČO25373781 (dále Organizátor akce), vyhlásil dne 1.7.2023 akci, kde poskytuje zákazníkům/spotřebitelům prostřednictvím své distribuční sítě (prodejců elektrospotřebičů, kuchyňských studií a výrobců kuchyní) službu prodloužené záruky.
Tuto službu je možné využít pouze u spotřebičů používaných v domácnosti a zakoupených a provozovaných v České republice!
Tuto službu lze uplatnit k vybraným spotřebičům značky Brandt uvedených v seznamu dostupném na internetových stránkách registrace 4 let záruky https://zaruka.elmax.cz. Tato služba je u vestavných spotřebičů zahrnuta v prodejní ceně spotřebiče. U volně stojících spotřebičů tato služba není zahrnuta v prodejní ceně spotřebiče a lze ji u vybraných prodejců zakoupit společně se spotřebičem za doporučenou cenu 1000 Kč s DPH. Prodlouženou záruku nelze dokoupit a nelze registrovat zpětně na již dříve zakoupené spotřebiče. Do akce mohou být zařazeny pouze výrobky/spotřebiče používané v domácnosti. Prodlouženou záruku poskytuje Organizátor akce prostřednictvím pojištění prodloužené záruky elektronických zařízení u České pojišťovny a.s. na základě rámcové smlouvy uzavřené s touto pojišťovnou. Akce trvá od 1.7.2023 do 31.12.2023 a jsou do ní zařazeni prodejci na území České republiky, kteří v době trvání akce nakoupili spotřebiče Brandt od Organizátora akce. Účast v této akci je nepovinná, podmínkou pro získání prodloužené záruky je online registrace zakoupeného výrobku Brandt na internetových stránkách https://zaruka.elmax.cz do 30 dní od zakoupení výrobku/spotřebiče.
Zákazníci, kteří mají uživatelský účet na webu elmaxshop.cz nebo elmaxshop.sk a kteří přes svůj účet na těchto eshopech zakoupí spotřebič od 5. 6. 2023, nemusí registrovat prodlouženou záruku na stránkách https://zaruka.elmax.cz. Prodlouženou záruku jim zaregistrujeme zcela automaticky, takže již nemusí provádět žádné další kroky a certifikát prodloužené záruky jim bude odeslán na jejich emailovou adresu do několika dnů od zakoupení spotřebiče.
Prodloužená záruka ve smyslu výše uvedené akce není shodná s klasickou zákonnou zárukou a nároky z ní vyplývajícími tak, jak je uvedeno v platném občanském zákoníku. Zákazník/spotřebitel má možnost na uplatnění plnění z této akce ve lhůtě od 25tého měsíce od data nákupu spotřebiče uvedeného na dokladu o koupi (kupní smlouvě) do data ukončení platnosti certifikátu (včetně), které je uvedeno na první straně certifikátu. Plněním ve smyslu výše uvedené akce se rozumí bezplatná oprava včetně nutných náhradních dílů autorizovaným servisem pověřeným Organizátorem akce. Náklady na vyslání servisního technika v případě, že nebude zjištěna žádná závada nebo bude zjištěna závada, na kterou se nevztahují podmínky pro poskytnutí prodloužené záruky (viz níže) hradí zákazník/spotřebitel. Prodlouženou záruku nelze uplatnit na vypálené žárovky, filtry, plechy a příslušenství ke spotřebičům a na výrobky/spotřebiče, které jsou používány k jakémukoli jinému účelu než k běžnému použití v domácnosti, to je například pro poskytování služeb, k podnikatelským, soutěžním či jiným účelům představujícím zvýšené zatížení výrobku, v komerčním nebo průmyslovém prostředí nebo mimo území České republiky apod. Akce se vztahuje pouze na spotřebiče vyrobené v letech 2021, 2022 a 2023.
Akce se mohou zúčastnit pouze zákazníci/spotřebitelé, kteří splní následující podmínky. Této akce se mohou zúčastnit pouze osoby dospělé a duševně způsobilé (svéprávné). Pro získání Certifikátu prodloužené záruky, který je zároveň potvrzením o zařazení zakoupeného spotřebiče do databáze registrovaných spotřebičů, je nutné, aby zákazník/spotřebitel (popř. prodejce) provedl do 30 dnů od zakoupení spotřebiče online registraci zakoupeného spotřebiče Brandt na internetových stránkách https://zaruka.elmax.cz, kde řádně vyplní veškeré požadované údaje a připojí naskenovaný doklad o zakoupení spotřebiče (účtenka, faktura) s čitelným označením modelu spotřebiče a data zakoupení spotřebiče (při zakoupení spotřebiče na webech elmaxshop.cz a elmaxshop.sk registrovaným uživatelem v období od 5. 6. 2023, je registrace prodloužené záruky zcela automatická, viz výše). Pokud je služba zákazníkem zakoupena k výrobku (nejedná se o vestavné spotřebiče, kde je zahrnuta v ceně) musí být uvedena jako samostatná položka na prodejním dokladu k výrobku/spotřebiči.
Provedení registrace je podmíněno souhlasem zákazníka/spotřebitele se zpracováním osobních údajů pro účely spojené s plněním smlouvy o registrací spotřebiče do akce 4 letá záruka. Osobní údaje jsou tedy zpracovány na základě zákonného důvodu, jimž je nezbytnost zpracování pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů. Veškeré nakládání s osobními údaji podléhá ustanovením zákona č. 101/2000 Sb., Zákona o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších novel a splňuje všechny požadavky GDPR. Osobní údaje jsou zpracovávány v rozsahu jméno a příjmení, adresa, telefonní číslo, email a IP adresa. Osobní údaje subjektu jsou zpracovány po dobu nezbytnou k plnění smlouvy.
Po provedení online registrace bude správnost všech dat zkontrolována Organizátorem akce a v případě nesrovnalostí bude zákazník/spotřebitel kontaktován e-mailem na adresu uvedenou zákazníkem/spotřebitelem v online registraci. Organizátor akce pošle do 30 dnů od potvrzení správnosti dat e-mailem (na adresu uvedenou zákazníkem/spotřebitelem v online registraci) certifikát 4leté záruky. Obdržením potvrzeného certifikátu 4leté záruky je zákazníkovi/spotřebiteli potvrzeno zařazení výrobku/spotřebiče do akce „4 roky záruka“.
Zákazník/spotřebitel má v rámci akce „4 roky záruka“ nárok na opravu vadného spotřebiče, včetně nutných náhradních dílů, pověřeným autorizovaným servisem Organizátora akce. Zákazník/spotřebitel má nárok na opravu pouze skrytých výrobních vad. Nárok zákazníka/spotřebitele na opravu nevzniká v případě, kdy u spotřebiče vzniknou vady povrchové a estetické (např. povrchová koroze, škrábance nebo praskliny) tj. takové, které neomezují zákazníka/spotřebitele v užívání k jeho základní funkci. Rovněž nárok zákazníka/spotřebitele na opravu nevzniká v případě, pokud se jedná o vady způsobené vlastním zaviněním zákazníka/spotřebitele (zejména mechanickým poškozením), vady způsobené opotřebením při běžném provozu v domácnosti (zejména se jedná o vypálené žárovky a zdroje osvětlení, poškození a opotřebení veškerých těsnění, opotřebení filtrů a příslušenství), neodborným zásahem třetí osoby, živelnou událostí, vnějšími podmínkami jako jsou např. rušivé elektromagnetické vlivy, poruchy v elektrické síti nebo vadná bytová instalace, nevhodnými provozními podmínkami, použitím nevhodných náplní, nesprávným použitím spotřebiče v rozporu s návodem k použití a záručními podmínkami Organizátora akce. K uplatnění reklamace z akce „4 roky záruka“ je zákazník/spotřebitel povinen nahlásit závadu pouze u centrálního servisu Organizátora akce a to nejlépe pomocí formuláře dostupného na internetových stránkách značky Brandt (https://www.brandt.cz/clanek/servisni-hlaseni). Reklamace nahlášené pomocí webového formuláře, jsou zpracovávány přednostně. Další možností je pak e-mail hlaseni.reklamaci@elmax.cz nebo tel.: 599 529 251. Ve všech případech je potřeba uvést číslo certifikátu prodloužené záruky, model a výrobní číslo výrobku/spotřebiče a datum jeho zakoupení. Centrální servis Organizátora akce zajistí zákazníkovi/spotřebiteli, prostřednictvím autorizovaného servisu, opravu vadného spotřebiče. V případě opakované závady stejného nebo jiného druhu v době, na kterou se vztahuje akce „4 roky záruka“, je každá tato závada posuzována odděleně a spotřebiteli může být provedena opakovaná oprava. V případě, že centrální servis Organizátora akce posoudí, že vadu spotřebiče nelze odstranit opravou, popř. že oprava spotřebiče je nerentabilní, může tento rozhodnout o výměně reklamovaného výrobku/spotřebiče za přiměřený náhradní bezvadný model. Výměna výrobku/spotřebiče v rámci akce „4 roky záruka“ nezahrnuje demontáž reklamovaného výrobku a montáž nového náhradního výrobku (např. do kuchyňské linky). Organizátor akce poskytuje při výměně reklamovaného výrobku/spotřebiče na náhradní nový výrobek/spotřebič záruku pouze po dobu zbývající do konce platnosti prodloužené záruky na původní výrobek tj. do data uvedeného na přední straně certifikátu. Nárok na výměnu reklamovaného výrobku v rámci akce „4 roky záruka“ nevzniká zákazníkovi/spotřebiteli automaticky nebo na základě jeho žádosti, nýbrž na základě „Uznání neodstranitelné závady spotřebiče“ obdržené e-mailem od centrálního servisu Organizátora akce.
Veškeré informace a dotazy k akci „4 roky záruka“ vám ochotně zodpovíme na tel. lince 599 529 251 nebo na elektronické adrese zaruka@elmax.cz.
Akce „4 roky záruky“ na spotřebiče Romo
Distributor spotřebičů značky Romo společnost Elmax Store a.s., sídlem Topolová 777/2, 73542 Těrlicko, IČO25373781 (dále Organizátor akce), vyhlásil dne 1.7.2023 akci, kde poskytuje zákazníkům/spotřebitelům prostřednictvím své distribuční sítě (prodejců elektrospotřebičů, kuchyňských studií a výrobců kuchyní) službu prodloužené záruky.
Tuto službu je možné využít pouze u spotřebičů používaných v domácnosti a zakoupených a provozovaných v České republice!
Tuto službu lze uplatnit k vybraným spotřebičům značky Romo uvedených v seznamu dostupném na internetových stránkách registrace 4 let záruky https://zaruka.elmax.cz. Tato služba není zahrnuta v prodejní ceně spotřebiče a lze ji u vybraných prodejců zakoupit společně se spotřebičem za doporučenou cenu 1000 Kč s DPH. Prodlouženou záruku nelze dokoupit a nelze registrovat zpětně na již dříve zakoupené spotřebiče. Do akce mohou být zařazeny pouze výrobky/spotřebiče používané v domácnosti. Prodlouženou záruku poskytuje Organizátor akce prostřednictvím pojištění prodloužené záruky elektronických zařízení u České pojišťovny a.s. na základě rámcové smlouvy uzavřené s touto pojišťovnou. Akce trvá od 1.7.2023 do 31.12.2023 a jsou do ní zařazeni prodejci na území České republiky, kteří v době trvání akce nakoupili spotřebiče Romo od Organizátora akce. Účast v této akci je nepovinná, podmínkou pro získání prodloužené záruky je online registrace zakoupeného výrobku Romo na internetových stránkách https://zaruka.elmax.cz do 30 dní od zakoupení výrobku/spotřebiče.
Zákazníci, kteří mají uživatelský účet na webu elmaxshop.cz nebo elmaxshop.sk a kteří přes svůj účet na těchto eshopech zakoupí spotřebič od 5. 6. 2023, nemusí registrovat prodlouženou záruku na stránkách https://zaruka.elmax.cz. Prodlouženou záruku jim zaregistrujeme zcela automaticky, takže již nemusí provádět žádné další kroky a certifikát prodloužené záruky jim bude odeslán na jejich emailovou adresu do několika dnů od zakoupení spotřebiče.
Prodloužená záruka ve smyslu výše uvedené akce není shodná s klasickou zákonnou zárukou a nároky z ní vyplývajícími tak, jak je uvedeno v platném občanském zákoníku. Zákazník/spotřebitel má možnost na uplatnění plnění z této akce ve lhůtě od 25tého měsíce od data nákupu spotřebiče uvedeného na dokladu o koupi (kupní smlouvě) do data ukončení platnosti certifikátu (včetně), které je uvedeno na první straně certifikátu. Plněním ve smyslu výše uvedené akce se rozumí bezplatná oprava včetně nutných náhradních dílů autorizovaným servisem pověřeným Organizátorem akce. Náklady na vyslání servisního technika v případě, že nebude zjištěna žádná závada nebo bude zjištěna závada, na kterou se nevztahují podmínky pro poskytnutí prodloužené záruky (viz níže) hradí zákazník/spotřebitel. Prodlouženou záruku nelze uplatnit na vypálené žárovky, filtry, plechy a příslušenství ke spotřebičům a na výrobky/spotřebiče, které jsou používány k jakémukoli jinému účelu než k běžnému použití v domácnosti, to je například pro poskytování služeb, k podnikatelským, soutěžním či jiným účelům představujícím zvýšené zatížení výrobku, v komerčním nebo průmyslovém prostředí nebo mimo území České republiky apod. Akce se vztahuje pouze na spotřebiče vyrobené v letech 2021, 2022 a 2023.
Akce se mohou zúčastnit pouze zákazníci/spotřebitelé, kteří splní následující podmínky. Této akce se mohou zúčastnit pouze osoby dospělé a duševně způsobilé (svéprávné). Pro získání Certifikátu prodloužené záruky, který je zároveň potvrzením o zařazení zakoupeného spotřebiče do databáze registrovaných spotřebičů, je nutné, aby zákazník/spotřebitel (popř. prodejce) provedl do 30 dnů od zakoupení spotřebiče online registraci zakoupeného spotřebiče Romo na internetových stránkách https://zaruka.elmax.cz, kde řádně vyplní veškeré požadované údaje a připojí naskenovaný doklad o zakoupení spotřebiče (účtenka, faktura) s čitelným označením modelu spotřebiče a data zakoupení spotřebiče (při zakoupení spotřebiče na webech elmaxshop.cz a elmaxshop.sk registrovaným uživatelem v období od 5. 6. 2023, je registrace prodloužené záruky zcela automatická, viz výše). Pokud je služba zákazníkem zakoupena k výrobku (nejedná se o vestavné spotřebiče, kde je zahrnuta v ceně) musí být uvedena jako samostatná položka na prodejním dokladu k výrobku/spotřebiči.
Provedení registrace je podmíněno souhlasem zákazníka/spotřebitele se zpracováním osobních údajů pro účely spojené s plněním smlouvy o registrací spotřebiče do akce 4 letá záruka. Osobní údaje jsou tedy zpracovány na základě zákonného důvodu, jimž je nezbytnost zpracování pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů. Veškeré nakládání s osobními údaji podléhá ustanovením zákona č. 101/2000 Sb., Zákona o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších novel a splňuje všechny požadavky GDPR. Osobní údaje jsou zpracovávány v rozsahu jméno a příjmení, adresa, telefonní číslo, email a IP adresa. Osobní údaje subjektu jsou zpracovány po dobu nezbytnou k plnění smlouvy.
Po provedení online registrace bude správnost všech dat zkontrolována Organizátorem akce a v případě nesrovnalostí bude zákazník/spotřebitel kontaktován e-mailem na adresu uvedenou zákazníkem/spotřebitelem v online registraci. Organizátor akce pošle do 30 dnů od potvrzení správnosti dat e-mailem (na adresu uvedenou zákazníkem/spotřebitelem v online registraci) certifikát 4leté záruky. Obdržením potvrzeného certifikátu 4leté záruky je zákazníkovi/spotřebiteli potvrzeno zařazení výrobku/spotřebiče do akce „4 roky záruka“.
Zákazník/spotřebitel má v rámci akce „4 roky záruka“ nárok na opravu vadného spotřebiče, včetně nutných náhradních dílů, pověřeným autorizovaným servisem Organizátora akce. Zákazník/spotřebitel má nárok na opravu pouze skrytých výrobních vad. Nárok zákazníka/spotřebitele na opravu nevzniká v případě, kdy u spotřebiče vzniknou vady povrchové a estetické (např. povrchová koroze, škrábance nebo praskliny) tj. takové, které neomezují zákazníka/spotřebitele v užívání k jeho základní funkci. Rovněž nárok zákazníka/spotřebitele na opravu nevzniká v případě, pokud se jedná o vady způsobené vlastním zaviněním zákazníka/spotřebitele (zejména mechanickým poškozením), vady způsobené opotřebením při běžném provozu v domácnosti (zejména se jedná o vypálené žárovky a zdroje osvětlení, poškození a opotřebení veškerých těsnění, opotřebení filtrů a příslušenství), neodborným zásahem třetí osoby, živelnou událostí, vnějšími podmínkami jako jsou např. rušivé elektromagnetické vlivy, poruchy v elektrické síti nebo vadná bytová instalace, nevhodnými provozními podmínkami, použitím nevhodných náplní, nesprávným použitím spotřebiče v rozporu s návodem k použití a záručními podmínkami Organizátora akce. K uplatnění reklamace z akce „4 roky záruka“ je zákazník/spotřebitel povinen nahlásit závadu pouze u centrálního servisu Organizátora akce a to nejlépe pomocí formuláře dostupného na internetových stránkách značky Romo (https://www.romo.cz/cz/clanek/servischlazeniaprani). Reklamace nahlášené pomocí webového formuláře, jsou zpracovávány přednostně. Další možností je pak e-mail hlaseni.reklamaci@elmax.cz nebo tel.: 599 529 251. Ve všech případech je potřeba uvést číslo certifikátu prodloužené záruky, model a výrobní číslo výrobku/spotřebiče a datum jeho zakoupení. Centrální servis Organizátora akce zajistí zákazníkovi/spotřebiteli, prostřednictvím autorizovaného servisu, opravu vadného spotřebiče. V případě opakované závady stejného nebo jiného druhu v době, na kterou se vztahuje akce „4 roky záruka“, je každá tato závada posuzována odděleně a spotřebiteli může být provedena opakovaná oprava. V případě, že centrální servis Organizátora akce posoudí, že vadu spotřebiče nelze odstranit opravou, popř. že oprava spotřebiče je nerentabilní, může tento rozhodnout o výměně reklamovaného výrobku/spotřebiče za přiměřený náhradní bezvadný model. Výměna výrobku/spotřebiče v rámci akce „4 roky záruka“ nezahrnuje demontáž reklamovaného výrobku a montáž nového náhradního výrobku (např. do kuchyňské linky). Organizátor akce poskytuje při výměně reklamovaného výrobku/spotřebiče na náhradní nový výrobek/spotřebič záruku pouze po dobu zbývající do konce platnosti prodloužené záruky na původní výrobek tj. do data uvedeného na přední straně certifikátu. Nárok na výměnu reklamovaného výrobku v rámci akce „4 roky záruka“ nevzniká zákazníkovi/spotřebiteli automaticky nebo na základě jeho žádosti, nýbrž na základě „Uznání neodstranitelné závady spotřebiče“ obdržené e-mailem od centrálního servisu Organizátora akce.
Veškeré informace a dotazy k akci „4 roky záruka“ vám ochotně zodpovíme na tel. lince 599 529 251 nebo na elektronické adrese zaruka@elmax.cz.
Prodloužená záruka na spotřebiče Kluge
Distributor spotřebičů značky Kluge společnost Elmax Store a.s., sídlem Topolová 777/2, 73542 Těrlicko, IČO25373781 (dále Organizátor akce), vyhlásil dne 1.7.2023 akci, kde poskytuje zákazníkům/spotřebitelům prostřednictvím své distribuční sítě (prodejců elektrospotřebičů, kuchyňských studií a výrobců kuchyní) službu prodloužené záruky.
Tuto službu je možné využít pouze u spotřebičů používaných v domácnosti a zakoupených a provozovaných v České republice!
Doba prodloužené záruky je u vybraných vestavných spotřebičů 4 roky a u vybraných malých domácích spotřebičů (SDA) 3 roky od zakoupení spotřebiče. Přesný přehled produktů zařazených do akce prodloužené záruky včetně doby prodloužení záruky najdete na internetových stránkách registrace prodloužené záruky https://zaruka.elmax.cz. Tato služba je u vybraných spotřebičů zahrnuta v prodejní ceně spotřebiče. Prodlouženou záruku nelze dokoupit a nelze registrovat zpětně na již dříve zakoupené spotřebiče. Do akce mohou být zařazeny pouze výrobky/spotřebiče používané v domácnosti. Prodlouženou záruku poskytuje Organizátor akce prostřednictvím pojištění prodloužené záruky elektronických zařízení u České pojišťovny a.s. na základě rámcové smlouvy uzavřené s touto pojišťovnou. Akce trvá od 1.7.2023 do 31.12.2023 jsou do ní zařazeni prodejci na území České republiky, kteří v době trvání akce nakoupili spotřebiče Kluge od Organizátora akce. Účast v této akci je nepovinná, podmínkou pro získání prodloužené záruky je online registrace zakoupeného výrobku Kluge na internetových stránkách https://zaruka.elmax.cz do 30 dní od zakoupení výrobku/spotřebiče.
Zákazníci, kteří mají uživatelský účet na webu elmaxshop.cz nebo elmaxshop.sk a kteří přes svůj účet na těchto eshopech zakoupí spotřebič od 5. 6. 2023, nemusí registrovat prodlouženou záruku na stránkách https://zaruka.elmax.cz. Prodlouženou záruku jim zaregistrujeme zcela automaticky, takže již nemusí provádět žádné další kroky a certifikát prodloužené záruky jim bude odeslán na jejich emailovou adresu do několika dnů od zakoupení spotřebiče.
Prodloužená záruka ve smyslu výše uvedené akce není shodná s klasickou zákonnou zárukou a nároky z ní vyplývajícími tak, jak je uvedeno v platném občanském zákoníku. Zákazník/spotřebitel má možnost na uplatnění plnění z této akce ve lhůtě od 25tého měsíce od data nákupu spotřebiče uvedeného na dokladu o koupi (kupní smlouvě) do data ukončení platnosti certifikátu (včetně), které je uvedeno na první straně certifikátu. Plněním ve smyslu výše uvedené akce se rozumí bezplatná oprava včetně nutných náhradních dílů autorizovaným servisem pověřeným Organizátorem akce. Náklady na vyslání servisního technika v případě, že nebude zjištěna žádná závada nebo bude zjištěna závada, na kterou se nevztahují podmínky pro poskytnutí prodloužené záruky (viz níže) hradí zákazník/spotřebitel. Prodlouženou záruku nelze uplatnit na vypálené žárovky, filtry, plechy, opotřebení nožů, sítek, výměnu plastové pojistky při přetížení strojku a také na příslušenství ke spotřebičům a výrobky/spotřebiče, které jsou používány k jakémukoli jinému účelu než k běžnému použití v domácnosti, to je například pro poskytování služeb, k podnikatelským, soutěžním či jiným účelům představujícím zvýšené zatížení výrobku, v komerčním nebo průmyslovém prostředí nebo mimo území České republiky apod. Mimo drobné kuchyňské spotřebiče se tato akce vztahuje pouze na spotřebiče vyrobené v letech 2021, 2022 a 2023.
Akce se mohou zúčastnit pouze zákazníci/spotřebitelé, kteří splní následující podmínky. Této akce se mohou zúčastnit pouze osoby dospělé a duševně způsobilé (svéprávné). Pro získání Certifikátu prodloužené záruky, který je zároveň potvrzením o zařazení zakoupeného spotřebiče do databáze registrovaných spotřebičů, je nutné, aby zákazník/spotřebitel (popř. prodejce) provedl do 30 dnů od zakoupení spotřebiče online registraci zakoupeného spotřebiče Kluge na internetových stránkách https://zaruka.elmax.cz, kde řádně vyplní veškeré požadované údaje a připojí naskenovaný doklad o zakoupení spotřebiče (účtenka, faktura) s čitelným označením modelu spotřebiče a data zakoupení spotřebiče (při zakoupení spotřebiče na webech elmaxshop.cz a elmaxshop.sk registrovaným uživatelem v období od 5. 6. 2023, je registrace prodloužené záruky zcela automatická, viz výše).
Provedení registrace je podmíněno souhlasem zákazníka/spotřebitele se zpracováním osobních údajů pro účely spojené s plněním smlouvy o registraci spotřebiče do akce prodloužené záruky. Osobní údaje jsou tedy zpracovány na základě zákonného důvodu, jimž je nezbytnost zpracování pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů. Veškeré nakládání s osobními údaji podléhá ustanovením zákona č. 101/2000 Sb., Zákona o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších novel a splňuje všechny požadavky GDPR. Osobní údaje jsou zpracovávány v rozsahu jméno a příjmení, adresa, telefonní číslo, email a IP adresa. Osobní údaje subjektu jsou zpracovány po dobu nezbytnou k plnění smlouvy. Po provedení online registrace bude správnost všech dat zkontrolována Organizátorem akce a v případě nesrovnalostí bude zákazník/spotřebitel kontaktován e-mailem na adresu uvedenou zákazníkem/spotřebitelem v online registraci. Organizátor akce pošle do 30 dnů od potvrzení správnosti dat e-mailem (na adresu uvedenou zákazníkem/spotřebitelem v online registraci) certifikát prodloužené záruky. Obdržením potvrzeného certifikátu prodloužené záruky je zákazníkovi/spotřebiteli potvrzeno zařazení výrobku/spotřebiče do akce prodloužené záruky.
Zákazník/spotřebitel má v rámci akce prodloužené záruky nárok na opravu vadného spotřebiče, včetně nutných náhradních dílů, pověřeným autorizovaným servisem Organizátora akce. Zákazník/spotřebitel má nárok na opravu pouze skrytých výrobních vad. Nárok zákazníka/spotřebitele na opravu nevzniká v případě, kdy u spotřebiče vzniknou vady povrchové a estetické (např. povrchová koroze, škrábance nebo praskliny) tj. takové, které neomezují zákazníka/spotřebitele v užívání k jeho základní funkci. Rovněž nárok zákazníka/spotřebitele na opravu nevzniká v případě, pokud se jedná o vady způsobené vlastním zaviněním zákazníka/spotřebitele (zejména mechanickým poškozením), vady způsobené opotřebením při běžném provozu v domácnosti (zejména se jedná o vypálené žárovky a zdroje osvětlení, poškození a opotřebení veškerých těsnění, otupené nástroje, nože a sítka, výměnu pojistek chránících přístroj proti přetížení, opotřebení filtrů a příslušenství), neodborným zásahem třetí osoby, živelnou událostí, vnějšími podmínkami jako jsou např. rušivé elektromagnetické vlivy, poruchy v elektrické síti nebo vadná bytová instalace, nevhodnými provozními podmínkami, použitím nevhodných náplní, nesprávným použitím spotřebiče v rozporu s návodem k použití a záručními podmínkami Organizátora akce. K uplatnění reklamace z akce prodloužené záruky je zákazník/spotřebitel povinen nahlásit závadu pouze u centrálního servisu Organizátora akce a to nejlépe pomocí formuláře dostupného na internetových stránkách značky Kluge (https://www.klugecr.cz/clanek/objednavka-servisni-opravy). Reklamace nahlášené pomocí webového formuláře, jsou zpracovávány přednostně. Další možností je pak e-mail hlaseni.reklamaci@elmax.cz nebo tel.: 599 529 251. Ve všech případech je potřeba uvést číslo certifikátu prodloužené záruky, model a výrobní číslo výrobku/spotřebiče a datum jeho zakoupení. Centrální servis Organizátora akce zajistí zákazníkovi/spotřebiteli, prostřednictvím autorizovaného servisu, opravu vadného spotřebiče. V případě opakované závady stejného nebo jiného druhu v době, na kterou se vztahuje akce prodloužené záruky, je každá tato závada posuzována odděleně a spotřebiteli může být provedena opakovaná oprava. V případě, že centrální servis Organizátora akce posoudí, že vadu spotřebiče nelze odstranit opravou, popř. že oprava spotřebiče je nerentabilní, může tento rozhodnout o výměně reklamovaného výrobku/spotřebiče za přiměřený náhradní bezvadný model. Výměna výrobku/spotřebiče v rámci prodloužené záruky nezahrnuje demontáž reklamovaného výrobku a montáž nového náhradního výrobku (např. do kuchyňské linky). Organizátor akce poskytuje při výměně reklamovaného výrobku/spotřebiče na náhradní nový výrobek/spotřebič záruku pouze po dobu zbývající do konce platnosti prodloužené záruky na původní výrobek tj. do data uvedeného na přední straně certifikátu. Nárok na výměnu reklamovaného výrobku v rámci prodloužené záruky nevzniká zákazníkovi/spotřebiteli automaticky nebo na základě jeho žádosti, nýbrž na základě „Uznání neodstranitelné závady spotřebiče“ obdržené e-mailem od centrálního servisu Organizátora akce.
Veškeré informace a dotazy ke službě prodloužené záruky vám ochotně zodpovíme na tel. lince 599 529 251 nebo na elektronické adrese zaruka@elmax.cz.
Akce „7 let záruky“ na chladničky Hitachi
Distributor spotřebičů značky Hitachi společnost Elmax Store a.s., sídlem Topolová 777/2, 73542 Těrlicko, IČO25373781 (dále Organizátor akce), vyhlásil dne 1.7.2023 akci, kde poskytuje zákazníkům/spotřebitelům prostřednictvím své distribuční sítě (prodejců elektrospotřebičů, kuchyňských studií a výrobců kuchyní) službu prodloužené záruky.
Tuto službu je možné využít pouze u spotřebičů používaných v domácnosti a zakoupených a provozovaných v České republice!
Tuto službu lze uplatnit k vybraným spotřebičům značky Hitachi uvedených v seznamu dostupném na internetových stránkách registrace 7 let záruky https://zaruka.elmax.cz. Tato služba je zahrnuta v prodejní ceně spotřebiče. Prodlouženou záruku nelze dokoupit a nelze registrovat zpětně na již dříve zakoupené spotřebiče. Do akce mohou být zařazeny pouze výrobky/spotřebiče používané v domácnosti. Prodlouženou záruku poskytuje Organizátor akce prostřednictvím pojištění prodloužené záruky elektronických zařízení u České pojišťovny a.s. na základě rámcové smlouvy uzavřené s touto pojišťovnou. Akce trvá od 1.7.2023 do 31.12.2023 a jsou do ní zařazeni prodejci na území České republiky, kteří v době trvání akce nakoupili spotřebiče Hitachi od Organizátora akce. Účast v této akci je nepovinná, podmínkou pro získání prodloužené záruky je online registrace zakoupeného výrobku Hitachi na internetových stránkách https://zaruka.elmax.cz do 30 dní od zakoupení výrobku/spotřebiče.
Zákazníci, kteří mají uživatelský účet na webu elmaxshop.cz nebo elmaxshop.sk a kteří přes svůj účet na těchto eshopech zakoupí spotřebič od 5. 6. 2023, nemusí registrovat prodlouženou záruku na stránkách https://zaruka.elmax.cz. Prodlouženou záruku jim zaregistrujeme zcela automaticky, takže již nemusí provádět žádné další kroky a certifikát prodloužené záruky jim bude odeslán na jejich emailovou adresu do několika dnů od zakoupení spotřebiče.
Prodloužená záruka ve smyslu výše uvedené akce není shodná s klasickou zákonnou zárukou a nároky z ní vyplývajícími tak, jak je uvedeno v platném občanském zákoníku. Zákazník/spotřebitel má možnost na uplatnění plnění z této akce ve lhůtě od 25tého měsíce od data nákupu spotřebiče uvedeného na dokladu o koupi (kupní smlouvě) do data ukončení platnosti certifikátu (včetně), které je uvedeno na první straně certifikátu. Plněním ve smyslu výše uvedené akce se rozumí bezplatná oprava včetně nutných náhradních dílů autorizovaným servisem pověřeným Organizátorem akce. Náklady na vyslání servisního technika v případě, že nebude zjištěna žádná závada nebo bude zjištěna závada, na kterou se nevztahují podmínky pro poskytnutí prodloužené záruky (viz níže) hradí zákazník/spotřebitel. Prodlouženou záruku nelze uplatnit na vypálené žárovky, filtry, plechy a příslušenství ke spotřebičům a na výrobky/spotřebiče, které jsou používány k jakémukoli jinému účelu než k běžnému použití v domácnosti, to je například pro poskytování služeb, k podnikatelským, soutěžním či jiným účelům představujícím zvýšené zatížení výrobku, v komerčním nebo průmyslovém prostředí nebo mimo území České republiky apod. Akce se vztahuje pouze na spotřebiče vyrobené v letech 2021, 2022 a 2023.
Akce se mohou zúčastnit pouze zákazníci/spotřebitelé, kteří splní následující podmínky. Této akce se mohou zúčastnit pouze osoby dospělé a duševně způsobilé (svéprávné). Pro získání Certifikátu prodloužené záruky, který je zároveň potvrzením o zařazení zakoupeného spotřebiče do databáze registrovaných spotřebičů, je nutné, aby zákazník/spotřebitel (popř. prodejce) provedl do 30 dnů od zakoupení spotřebiče online registraci zakoupeného spotřebiče Hitachi na internetových stránkách https://zaruka.elmax.cz, kde řádně vyplní veškeré požadované údaje a připojí naskenovaný doklad o zakoupení spotřebiče (účtenka, faktura) s čitelným označením modelu spotřebiče a data zakoupení spotřebiče (při zakoupení spotřebiče na webech elmaxshop.cz a elmaxshop.sk registrovaným uživatelem v období od 5. 6. 2023, je registrace prodloužené záruky zcela automatická, viz výše). Pokud je služba zákazníkem zakoupena k výrobku (nejedná se o vestavné spotřebiče, kde je zahrnuta v ceně) musí být uvedena jako samostatná položka na prodejním dokladu k výrobku/spotřebiči.
Provedení registrace je podmíněno souhlasem zákazníka/spotřebitele se zpracováním osobních údajů pro účely spojené s plněním smlouvy o registrací spotřebiče do akce 7 letá záruka. Osobní údaje jsou tedy zpracovány na základě zákonného důvodu, jimž je nezbytnost zpracování pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů. Veškeré nakládání s osobními údaji podléhá ustanovením zákona č. 101/2000 Sb., Zákona o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších novel a splňuje všechny požadavky GDPR. Osobní údaje jsou zpracovávány v rozsahu jméno a příjmení, adresa, telefonní číslo, email a IP adresa. Osobní údaje subjektu jsou zpracovány po dobu nezbytnou k plnění smlouvy.
Po provedení online registrace bude správnost všech dat zkontrolována Organizátorem akce a v případě nesrovnalostí bude zákazník/spotřebitel kontaktován e-mailem na adresu uvedenou zákazníkem/spotřebitelem v online registraci. Organizátor akce pošle do 30 dnů od potvrzení správnosti dat e-mailem (na adresu uvedenou zákazníkem/spotřebitelem v online registraci) certifikát 7leté záruky. Obdržením potvrzeného certifikátu 7leté záruky je zákazníkovi/spotřebiteli potvrzeno zařazení výrobku/spotřebiče do akce „7 let záruka“.
Zákazník/spotřebitel má v rámci akce „7 let záruka“ nárok na opravu vadného spotřebiče, včetně nutných náhradních dílů, pověřeným autorizovaným servisem Organizátora akce. Zákazník/spotřebitel má nárok na opravu pouze skrytých výrobních vad. Nárok zákazníka/spotřebitele na opravu nevzniká v případě, kdy u spotřebiče vzniknou vady povrchové a estetické (např. povrchová koroze, škrábance nebo praskliny) tj. takové, které neomezují zákazníka/spotřebitele v užívání k jeho základní funkci. Rovněž nárok zákazníka/spotřebitele na opravu nevzniká v případě, pokud se jedná o vady způsobené vlastním zaviněním zákazníka/spotřebitele (zejména mechanickým poškozením), vady způsobené opotřebením při běžném provozu v domácnosti (zejména se jedná o vypálené žárovky a zdroje osvětlení, poškození a opotřebení veškerých těsnění, opotřebení filtrů a příslušenství), neodborným zásahem třetí osoby, živelnou událostí, vnějšími podmínkami jako jsou např. rušivé elektromagnetické vlivy, poruchy v elektrické síti nebo vadná bytová instalace, nevhodnými provozními podmínkami, použitím nevhodných náplní, nesprávným použitím spotřebiče v rozporu s návodem k použití a záručními podmínkami Organizátora akce. K uplatnění reklamace z akce „7 let záruka“ je zákazník/spotřebitel povinen nahlásit závadu pouze u centrálního servisu Organizátora akce a to nejlépe pomocí formuláře dostupného na internetových stránkách značky Hitachi (https://www.hitachilednice.cz/clanek/servis). Reklamace nahlášené pomocí webového formuláře, jsou zpracovávány přednostně. Další možností je pak e-mail hlaseni.reklamaci@elmax.cz nebo tel.: 599 529 251. Ve všech případech je potřeba uvést číslo certifikátu prodloužené záruky, model a výrobní číslo výrobku/spotřebiče a datum jeho zakoupení. Centrální servis Organizátora akce zajistí zákazníkovi/spotřebiteli, prostřednictvím autorizovaného servisu, opravu vadného spotřebiče. V případě opakované závady stejného nebo jiného druhu v době, na kterou se vztahuje akce „7 let záruka“, je každá tato závada posuzována odděleně a spotřebiteli může být provedena opakovaná oprava. V případě, že centrální servis Organizátora akce posoudí, že vadu spotřebiče nelze odstranit opravou, popř. že oprava spotřebiče je nerentabilní, může tento rozhodnout o výměně reklamovaného výrobku/spotřebiče za přiměřený náhradní bezvadný model. Výměna výrobku/spotřebiče v rámci akce „7 let záruka“ nezahrnuje demontáž reklamovaného výrobku a montáž nového náhradního výrobku (např. do kuchyňské linky). Organizátor akce poskytuje při výměně reklamovaného výrobku/spotřebiče na náhradní nový výrobek/spotřebič záruku pouze po dobu zbývající do konce platnosti prodloužené záruky na původní výrobek tj. do data uvedeného na přední straně certifikátu. Nárok na výměnu reklamovaného výrobku v rámci akce „7 let záruka“ nevzniká zákazníkovi/spotřebiteli automaticky nebo na základě jeho žádosti, nýbrž na základě „Uznání neodstranitelné závady spotřebiče“ obdržené e-mailem od centrálního servisu Organizátora akce.
Veškeré informace a dotazy k akci „7 let záruka“ vám ochotně zodpovíme na tel. lince 599 529 251 nebo na elektronické adrese zaruka@elmax.cz.
Akce „4 roky záruky“ na spotřebiče Climadiff
Distributor spotřebičů značky Climadiff společnost Elmax Store a.s., sídlem Topolová 777/2, 73542 Těrlicko, IČO25373781 (dále Organizátor akce), vyhlásil dne 1.7.2023 akci, kde poskytuje zákazníkům/spotřebitelům prostřednictvím své distribuční sítě (prodejců elektrospotřebičů, kuchyňských studií a výrobců kuchyní) službu prodloužené záruky.
Tuto službu je možné využít pouze u spotřebičů používaných v domácnosti a zakoupených a provozovaných v České republice!
Tuto službu lze uplatnit k vybraným spotřebičům značky Climadiff uvedených v seznamu dostupném na internetových stránkách registrace 4 let záruky https://zaruka.elmax.cz. Tato služba je u vestavných spotřebičů zahrnuta v prodejní ceně spotřebiče. Prodlouženou záruku nelze dokoupit a nelze registrovat zpětně na již dříve zakoupené spotřebiče. Do akce mohou být zařazeny pouze výrobky/spotřebiče používané v domácnosti. Prodlouženou záruku poskytuje Organizátor akce prostřednictvím pojištění prodloužené záruky elektronických zařízení u České pojišťovny a.s. na základě rámcové smlouvy uzavřené s touto pojišťovnou. Akce trvá od 1.7.2023 do 31.12.2023 a jsou do ní zařazeni prodejci na území České republiky, kteří v době trvání akce nakoupili spotřebiče Climadiff od Organizátora akce. Účast v této akci je nepovinná, podmínkou pro získání prodloužené záruky je online registrace zakoupeného výrobku Climadiff na internetových stránkách https://zaruka.elmax.cz do 30 dní od zakoupení výrobku/spotřebiče.
Zákazníci, kteří mají uživatelský účet na webu elmaxshop.cz nebo elmaxshop.sk a kteří přes svůj účet na těchto eshopech zakoupí spotřebič od 5. 6. 2023, nemusí registrovat prodlouženou záruku na stránkách https://zaruka.elmax.cz. Prodlouženou záruku jim zaregistrujeme zcela automaticky, takže již nemusí provádět žádné další kroky a certifikát prodloužené záruky jim bude odeslán na jejich emailovou adresu do několika dnů od zakoupení spotřebiče.
Prodloužená záruka ve smyslu výše uvedené akce není shodná s klasickou zákonnou zárukou a nároky z ní vyplývajícími tak, jak je uvedeno v platném občanském zákoníku. Zákazník/spotřebitel má možnost na uplatnění plnění z této akce ve lhůtě od 25tého měsíce od data nákupu spotřebiče uvedeného na dokladu o koupi (kupní smlouvě) do data ukončení platnosti certifikátu (včetně), které je uvedeno na první straně certifikátu. Plněním ve smyslu výše uvedené akce se rozumí bezplatná oprava včetně nutných náhradních dílů autorizovaným servisem pověřeným Organizátorem akce. Náklady na vyslání servisního technika v případě, že nebude zjištěna žádná závada nebo bude zjištěna závada, na kterou se nevztahují podmínky pro poskytnutí prodloužené záruky (viz níže) hradí zákazník/spotřebitel. Prodlouženou záruku nelze uplatnit na vypálené žárovky, filtry, plechy a příslušenství ke spotřebičům a na výrobky/spotřebiče, které jsou používány k jakémukoli jinému účelu než k běžnému použití v domácnosti, to je například pro poskytování služeb, k podnikatelským, soutěžním či jiným účelům představujícím zvýšené zatížení výrobku, v komerčním nebo průmyslovém prostředí nebo mimo území České republiky apod. Akce se vztahuje pouze na spotřebiče vyrobené v letech 2021, 2022 a 2023.
Akce se mohou zúčastnit pouze zákazníci/spotřebitelé, kteří splní následující podmínky. Této akce se mohou zúčastnit pouze osoby dospělé a duševně způsobilé (svéprávné). Pro získání Certifikátu prodloužené záruky, který je zároveň potvrzením o zařazení zakoupeného spotřebiče do databáze registrovaných spotřebičů, je nutné, aby zákazník/spotřebitel (popř. prodejce) provedl do 30 dnů od zakoupení spotřebiče online registraci zakoupeného spotřebiče Climadiff na internetových stránkách https://zaruka.elmax.cz, kde řádně vyplní veškeré požadované údaje a připojí naskenovaný doklad o zakoupení spotřebiče (účtenka, faktura) s čitelným označením modelu spotřebiče a data zakoupení spotřebiče (při zakoupení spotřebiče na webech elmaxshop.cz a elmaxshop.sk registrovaným uživatelem v období od 5. 6. 2023, je registrace prodloužené záruky zcela automatická, viz výše). Pokud je služba zákazníkem zakoupena k výrobku (nejedná se o vestavné spotřebiče, kde je zahrnuta v ceně) musí být uvedena jako samostatná položka na prodejním dokladu k výrobku/spotřebiči.
Provedení registrace je podmíněno souhlasem zákazníka/spotřebitele se zpracováním osobních údajů pro účely spojené s plněním smlouvy o registrací spotřebiče do akce 4 letá záruka. Osobní údaje jsou tedy zpracovány na základě zákonného důvodu, jimž je nezbytnost zpracování pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů. Veškeré nakládání s osobními údaji podléhá ustanovením zákona č. 101/2000 Sb., Zákona o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších novel a splňuje všechny požadavky GDPR. Osobní údaje jsou zpracovávány v rozsahu jméno a příjmení, adresa, telefonní číslo, email a IP adresa. Osobní údaje subjektu jsou zpracovány po dobu nezbytnou k plnění smlouvy.
Po provedení online registrace bude správnost všech dat zkontrolována Organizátorem akce a v případě nesrovnalostí bude zákazník/spotřebitel kontaktován e-mailem na adresu uvedenou zákazníkem/spotřebitelem v online registraci. Organizátor akce pošle do 30 dnů od potvrzení správnosti dat e-mailem (na adresu uvedenou zákazníkem/spotřebitelem v online registraci) certifikát 4leté záruky. Obdržením potvrzeného certifikátu 4leté záruky je zákazníkovi/spotřebiteli potvrzeno zařazení výrobku/spotřebiče do akce „4 roky záruka“.
Zákazník/spotřebitel má v rámci akce „4 roky záruka“ nárok na opravu vadného spotřebiče, včetně nutných náhradních dílů, pověřeným autorizovaným servisem Organizátora akce. Zákazník/spotřebitel má nárok na opravu pouze skrytých výrobních vad. Nárok zákazníka/spotřebitele na opravu nevzniká v případě, kdy u spotřebiče vzniknou vady povrchové a estetické (např. povrchová koroze, škrábance nebo praskliny) tj. takové, které neomezují zákazníka/spotřebitele v užívání k jeho základní funkci. Rovněž nárok zákazníka/spotřebitele na opravu nevzniká v případě, pokud se jedná o vady způsobené vlastním zaviněním zákazníka/spotřebitele (zejména mechanickým poškozením), vady způsobené opotřebením při běžném provozu v domácnosti (zejména se jedná o vypálené žárovky a zdroje osvětlení, poškození a opotřebení veškerých těsnění, opotřebení filtrů a příslušenství), neodborným zásahem třetí osoby, živelnou událostí, vnějšími podmínkami jako jsou např. rušivé elektromagnetické vlivy, poruchy v elektrické síti nebo vadná bytová instalace, nevhodnými provozními podmínkami, použitím nevhodných náplní, nesprávným použitím spotřebiče v rozporu s návodem k použití a záručními podmínkami Organizátora akce. K uplatnění reklamace z akce „4 roky záruka“ je zákazník/spotřebitel povinen nahlásit závadu pouze u centrálního servisu Organizátora akce a to nejlépe pomocí formuláře dostupného na internetových stránkách značky Climadiff (https://avintage.cz/index.php?id=zakaznicky-servis). Reklamace nahlášené pomocí webového formuláře, jsou zpracovávány přednostně. Další možností je pak e-mail hlaseni.reklamaci@elmax.cz nebo tel.: 599 529 251. Ve všech případech je potřeba uvést číslo certifikátu prodloužené záruky, model a výrobní číslo výrobku/spotřebiče a datum jeho zakoupení. Centrální servis Organizátora akce zajistí zákazníkovi/spotřebiteli, prostřednictvím autorizovaného servisu, opravu vadného spotřebiče. V případě opakované závady stejného nebo jiného druhu v době, na kterou se vztahuje akce „4 roky záruka“, je každá tato závada posuzována odděleně a spotřebiteli může být provedena opakovaná oprava. V případě, že centrální servis Organizátora akce posoudí, že vadu spotřebiče nelze odstranit opravou, popř. že oprava spotřebiče je nerentabilní, může tento rozhodnout o výměně reklamovaného výrobku/spotřebiče za přiměřený náhradní bezvadný model. Výměna výrobku/spotřebiče v rámci akce „4 roky záruka“ nezahrnuje demontáž reklamovaného výrobku a montáž nového náhradního výrobku (např. do kuchyňské linky). Organizátor akce poskytuje při výměně reklamovaného výrobku/spotřebiče na náhradní nový výrobek/spotřebič záruku pouze po dobu zbývající do konce platnosti prodloužené záruky na původní výrobek tj. do data uvedeného na přední straně certifikátu. Nárok na výměnu reklamovaného výrobku v rámci akce „4 roky záruka“ nevzniká zákazníkovi/spotřebiteli automaticky nebo na základě jeho žádosti, nýbrž na základě „Uznání neodstranitelné závady spotřebiče“ obdržené e-mailem od centrálního servisu Organizátora akce.
Veškeré informace a dotazy k akci „4 roky záruka“ vám ochotně zodpovíme na tel. lince 599 529 251 nebo na elektronické adrese zaruka@elmax.cz.
Akce „4 roky záruky“ na spotřebiče Avintage
Distributor spotřebičů značky Avintage společnost Elmax Store a.s., sídlem Topolová 777/2, 73542 Těrlicko, IČO25373781 (dále Organizátor akce), vyhlásil dne 1.7.2023 akci, kde poskytuje zákazníkům/spotřebitelům prostřednictvím své distribuční sítě (prodejců elektrospotřebičů, kuchyňských studií a výrobců kuchyní) službu prodloužené záruky.
Tuto službu je možné využít pouze u spotřebičů používaných v domácnosti a zakoupených a provozovaných v České republice!
Tuto službu lze uplatnit k vybraným spotřebičům značky Avintage uvedených v seznamu dostupném na internetových stránkách registrace 4 let záruky https://zaruka.elmax.cz. Tato služba je u vestavných spotřebičů zahrnuta v prodejní ceně spotřebiče. Prodlouženou záruku nelze dokoupit a nelze registrovat zpětně na již dříve zakoupené spotřebiče. Do akce mohou být zařazeny pouze výrobky/spotřebiče používané v domácnosti. Prodlouženou záruku poskytuje Organizátor akce prostřednictvím pojištění prodloužené záruky elektronických zařízení u České pojišťovny a.s. na základě rámcové smlouvy uzavřené s touto pojišťovnou. Akce trvá od 1.7.2023 do 31.12.2023 a jsou do ní zařazeni prodejci na území České republiky, kteří v době trvání akce nakoupili spotřebiče Avintage od Organizátora akce. Účast v této akci je nepovinná, podmínkou pro získání prodloužené záruky je online registrace zakoupeného výrobku Avintage na internetových stránkách https://zaruka.elmax.cz do 30 dní od zakoupení výrobku/spotřebiče.
Zákazníci, kteří mají uživatelský účet na webu elmaxshop.cz nebo elmaxshop.sk a kteří přes svůj účet na těchto eshopech zakoupí spotřebič od 5. 6. 2023, nemusí registrovat prodlouženou záruku na stránkách https://zaruka.elmax.cz. Prodlouženou záruku jim zaregistrujeme zcela automaticky, takže již nemusí provádět žádné další kroky a certifikát prodloužené záruky jim bude odeslán na jejich emailovou adresu do několika dnů od zakoupení spotřebiče.
Prodloužená záruka ve smyslu výše uvedené akce není shodná s klasickou zákonnou zárukou a nároky z ní vyplývajícími tak, jak je uvedeno v platném občanském zákoníku. Zákazník/spotřebitel má možnost na uplatnění plnění z této akce ve lhůtě od 25tého měsíce od data nákupu spotřebiče uvedeného na dokladu o koupi (kupní smlouvě) do data ukončení platnosti certifikátu (včetně), které je uvedeno na první straně certifikátu. Plněním ve smyslu výše uvedené akce se rozumí bezplatná oprava včetně nutných náhradních dílů autorizovaným servisem pověřeným Organizátorem akce. Náklady na vyslání servisního technika v případě, že nebude zjištěna žádná závada nebo bude zjištěna závada, na kterou se nevztahují podmínky pro poskytnutí prodloužené záruky (viz níže) hradí zákazník/spotřebitel. Prodlouženou záruku nelze uplatnit na vypálené žárovky, filtry, plechy a příslušenství ke spotřebičům a na výrobky/spotřebiče, které jsou používány k jakémukoli jinému účelu než k běžnému použití v domácnosti, to je například pro poskytování služeb, k podnikatelským, soutěžním či jiným účelům představujícím zvýšené zatížení výrobku, v komerčním nebo průmyslovém prostředí nebo mimo území České republiky apod. Akce se vztahuje pouze na spotřebiče vyrobené v letech 2021, 2022 a 2023.
Akce se mohou zúčastnit pouze zákazníci/spotřebitelé, kteří splní následující podmínky. Této akce se mohou zúčastnit pouze osoby dospělé a duševně způsobilé (svéprávné). Pro získání Certifikátu prodloužené záruky, který je zároveň potvrzením o zařazení zakoupeného spotřebiče do databáze registrovaných spotřebičů, je nutné, aby zákazník/spotřebitel (popř. prodejce) provedl do 30 dnů od zakoupení spotřebiče online registraci zakoupeného spotřebiče Avintage na internetových stránkách https://zaruka.elmax.cz, kde řádně vyplní veškeré požadované údaje a připojí naskenovaný doklad o zakoupení spotřebiče (účtenka, faktura) s čitelným označením modelu spotřebiče a data zakoupení spotřebiče (při zakoupení spotřebiče na webech elmaxshop.cz a elmaxshop.sk registrovaným uživatelem v období od 5. 6. 2023, je registrace prodloužené záruky zcela automatická, viz výše). Pokud je služba zákazníkem zakoupena k výrobku (nejedná se o vestavné spotřebiče, kde je zahrnuta v ceně) musí být uvedena jako samostatná položka na prodejním dokladu k výrobku/spotřebiči.
Provedení registrace je podmíněno souhlasem zákazníka/spotřebitele se zpracováním osobních údajů pro účely spojené s plněním smlouvy o registrací spotřebiče do akce 4 letá záruka. Osobní údaje jsou tedy zpracovány na základě zákonného důvodu, jimž je nezbytnost zpracování pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů. Veškeré nakládání s osobními údaji podléhá ustanovením zákona č. 101/2000 Sb., Zákona o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších novel a splňuje všechny požadavky GDPR. Osobní údaje jsou zpracovávány v rozsahu jméno a příjmení, adresa, telefonní číslo, email a IP adresa. Osobní údaje subjektu jsou zpracovány po dobu nezbytnou k plnění smlouvy.
Po provedení online registrace bude správnost všech dat zkontrolována Organizátorem akce a v případě nesrovnalostí bude zákazník/spotřebitel kontaktován e-mailem na adresu uvedenou zákazníkem/spotřebitelem v online registraci. Organizátor akce pošle do 30 dnů od potvrzení správnosti dat e-mailem (na adresu uvedenou zákazníkem/spotřebitelem v online registraci) certifikát 4leté záruky. Obdržením potvrzeného certifikátu 4leté záruky je zákazníkovi/spotřebiteli potvrzeno zařazení výrobku/spotřebiče do akce „4 roky záruka“.
Zákazník/spotřebitel má v rámci akce „4 roky záruka“ nárok na opravu vadného spotřebiče, včetně nutných náhradních dílů, pověřeným autorizovaným servisem Organizátora akce. Zákazník/spotřebitel má nárok na opravu pouze skrytých výrobních vad. Nárok zákazníka/spotřebitele na opravu nevzniká v případě, kdy u spotřebiče vzniknou vady povrchové a estetické (např. povrchová koroze, škrábance nebo praskliny) tj. takové, které neomezují zákazníka/spotřebitele v užívání k jeho základní funkci. Rovněž nárok zákazníka/spotřebitele na opravu nevzniká v případě, pokud se jedná o vady způsobené vlastním zaviněním zákazníka/spotřebitele (zejména mechanickým poškozením), vady způsobené opotřebením při běžném provozu v domácnosti (zejména se jedná o vypálené žárovky a zdroje osvětlení, poškození a opotřebení veškerých těsnění, opotřebení filtrů a příslušenství), neodborným zásahem třetí osoby, živelnou událostí, vnějšími podmínkami jako jsou např. rušivé elektromagnetické vlivy, poruchy v elektrické síti nebo vadná bytová instalace, nevhodnými provozními podmínkami, použitím nevhodných náplní, nesprávným použitím spotřebiče v rozporu s návodem k použití a záručními podmínkami Organizátora akce. K uplatnění reklamace z akce „4 roky záruka“ je zákazník/spotřebitel povinen nahlásit závadu pouze u centrálního servisu Organizátora akce a to nejlépe pomocí formuláře dostupného na internetových stránkách značky Avintage (https://avintage.cz/index.php?id=zakaznicky-servis). Reklamace nahlášené pomocí webového formuláře, jsou zpracovávány přednostně. Další možností je pak e-mail hlaseni.reklamaci@elmax.cz nebo tel.: 599 529 251. Ve všech případech je potřeba uvést číslo certifikátu prodloužené záruky, model a výrobní číslo výrobku/spotřebiče a datum jeho zakoupení. Centrální servis Organizátora akce zajistí zákazníkovi/spotřebiteli, prostřednictvím autorizovaného servisu, opravu vadného spotřebiče. V případě opakované závady stejného nebo jiného druhu v době, na kterou se vztahuje akce „4 roky záruka“, je každá tato závada posuzována odděleně a spotřebiteli může být provedena opakovaná oprava. V případě, že centrální servis Organizátora akce posoudí, že vadu spotřebiče nelze odstranit opravou, popř. že oprava spotřebiče je nerentabilní, může tento rozhodnout o výměně reklamovaného výrobku/spotřebiče za přiměřený náhradní bezvadný model. Výměna výrobku/spotřebiče v rámci akce „4 roky záruka“ nezahrnuje demontáž reklamovaného výrobku a montáž nového náhradního výrobku (např. do kuchyňské linky). Organizátor akce poskytuje při výměně reklamovaného výrobku/spotřebiče na náhradní nový výrobek/spotřebič záruku pouze po dobu zbývající do konce platnosti prodloužené záruky na původní výrobek tj. do data uvedeného na přední straně certifikátu. Nárok na výměnu reklamovaného výrobku v rámci akce „4 roky záruka“ nevzniká zákazníkovi/spotřebiteli automaticky nebo na základě jeho žádosti, nýbrž na základě „Uznání neodstranitelné závady spotřebiče“ obdržené e-mailem od centrálního servisu Organizátora akce.
Veškeré informace a dotazy k akci „4 roky záruka“ vám ochotně zodpovíme na tel. lince 599 529 251 nebo na elektronické adrese zaruka@elmax.cz.
Akce „4 roky záruky“ na spotřebiče Ciarko Design
Distributor spotřebičů značky Ciarko Design společnost Elmax Store a.s., sídlem Topolová 777/2, 73542 Těrlicko, IČO25373781 (dále Organizátor akce), vyhlásil dne 1.7.2023 akci, kde poskytuje zákazníkům/spotřebitelům prostřednictvím své distribuční sítě (prodejců elektrospotřebičů, kuchyňských studií a výrobců kuchyní) službu prodloužené záruky.
Tuto službu je možné využít pouze u spotřebičů používaných v domácnosti a zakoupených a provozovaných v České republice!
Tuto službu lze uplatnit k vybraným spotřebičům značky Ciarko Design uvedených v seznamu dostupném na internetových stránkách registrace 4 let záruky https://zaruka.elmax.cz. Tato služba je u vestavných spotřebičů zahrnuta v prodejní ceně spotřebiče. Prodlouženou záruku nelze dokoupit a nelze registrovat zpětně na již dříve zakoupené spotřebiče. Do akce mohou být zařazeny pouze výrobky/spotřebiče používané v domácnosti. Prodlouženou záruku poskytuje Organizátor akce prostřednictvím pojištění prodloužené záruky elektronických zařízení u České pojišťovny a.s. na základě rámcové smlouvy uzavřené s touto pojišťovnou. Akce trvá od 1.7.2023 do 31.12.2023 a jsou do ní zařazeni prodejci na území České republiky, kteří v době trvání akce nakoupili spotřebiče Ciarko Design od Organizátora akce. Účast v této akci je nepovinná, podmínkou pro získání prodloužené záruky je online registrace zakoupeného výrobku Ciarko Design na internetových stránkách https://zaruka.elmax.cz do 30 dní od zakoupení výrobku/spotřebiče.
Zákazníci, kteří mají uživatelský účet na webu elmaxshop.cz nebo elmaxshop.sk a kteří přes svůj účet na těchto eshopech zakoupí spotřebič od 5. 6. 2023, nemusí registrovat prodlouženou záruku na stránkách https://zaruka.elmax.cz. Prodlouženou záruku jim zaregistrujeme zcela automaticky, takže již nemusí provádět žádné další kroky a certifikát prodloužené záruky jim bude odeslán na jejich emailovou adresu do několika dnů od zakoupení spotřebiče.
Prodloužená záruka ve smyslu výše uvedené akce není shodná s klasickou zákonnou zárukou a nároky z ní vyplývajícími tak, jak je uvedeno v platném občanském zákoníku. Zákazník/spotřebitel má možnost na uplatnění plnění z této akce ve lhůtě od 25tého měsíce od data nákupu spotřebiče uvedeného na dokladu o koupi (kupní smlouvě) do data ukončení platnosti certifikátu (včetně), které je uvedeno na první straně certifikátu. Plněním ve smyslu výše uvedené akce se rozumí bezplatná oprava včetně nutných náhradních dílů autorizovaným servisem pověřeným Organizátorem akce. Náklady na vyslání servisního technika v případě, že nebude zjištěna žádná závada nebo bude zjištěna závada, na kterou se nevztahují podmínky pro poskytnutí prodloužené záruky (viz níže) hradí zákazník/spotřebitel. Prodlouženou záruku nelze uplatnit na vypálené žárovky, filtry, plechy a příslušenství ke spotřebičům a na výrobky/spotřebiče, které jsou používány k jakémukoli jinému účelu než k běžnému použití v domácnosti, to je například pro poskytování služeb, k podnikatelským, soutěžním či jiným účelům představujícím zvýšené zatížení výrobku, v komerčním nebo průmyslovém prostředí nebo mimo území České republiky apod. Akce se vztahuje pouze na spotřebiče vyrobené v letech 2021, 2022 a 2023.
Akce se mohou zúčastnit pouze zákazníci/spotřebitelé, kteří splní následující podmínky. Této akce se mohou zúčastnit pouze osoby dospělé a duševně způsobilé (svéprávné). Pro získání Certifikátu prodloužené záruky, který je zároveň potvrzením o zařazení zakoupeného spotřebiče do databáze registrovaných spotřebičů, je nutné, aby zákazník/spotřebitel (popř. prodejce) provedl do 30 dnů od zakoupení spotřebiče online registraci zakoupeného spotřebiče Ciarko Design na internetových stránkách https://zaruka.elmax.cz, kde řádně vyplní veškeré požadované údaje a připojí naskenovaný doklad o zakoupení spotřebiče (účtenka, faktura) s čitelným označením modelu spotřebiče a data zakoupení spotřebiče (při zakoupení spotřebiče na webech elmaxshop.cz a elmaxshop.sk registrovaným uživatelem v období od 5. 6. 2023, je registrace prodloužené záruky zcela automatická, viz výše). Pokud je služba zákazníkem zakoupena k výrobku (nejedná se o vestavné spotřebiče, kde je zahrnuta v ceně) musí být uvedena jako samostatná položka na prodejním dokladu k výrobku/spotřebiči.
Provedení registrace je podmíněno souhlasem zákazníka/spotřebitele se zpracováním osobních údajů pro účely spojené s plněním smlouvy o registrací spotřebiče do akce 4 letá záruka. Osobní údaje jsou tedy zpracovány na základě zákonného důvodu, jimž je nezbytnost zpracování pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů. Veškeré nakládání s osobními údaji podléhá ustanovením zákona č. 101/2000 Sb., Zákona o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších novel a splňuje všechny požadavky GDPR. Osobní údaje jsou zpracovávány v rozsahu jméno a příjmení, adresa, telefonní číslo, email a IP adresa. Osobní údaje subjektu jsou zpracovány po dobu nezbytnou k plnění smlouvy.
Po provedení online registrace bude správnost všech dat zkontrolována Organizátorem akce a v případě nesrovnalostí bude zákazník/spotřebitel kontaktován e-mailem na adresu uvedenou zákazníkem/spotřebitelem v online registraci. Organizátor akce pošle do 30 dnů od potvrzení správnosti dat e-mailem (na adresu uvedenou zákazníkem/spotřebitelem v online registraci) certifikát 4leté záruky. Obdržením potvrzeného certifikátu 4leté záruky je zákazníkovi/spotřebiteli potvrzeno zařazení výrobku/spotřebiče do akce „4 roky záruka“.
Zákazník/spotřebitel má v rámci akce „4 roky záruka“ nárok na opravu vadného spotřebiče, včetně nutných náhradních dílů, pověřeným autorizovaným servisem Organizátora akce. Zákazník/spotřebitel má nárok na opravu pouze skrytých výrobních vad. Nárok zákazníka/spotřebitele na opravu nevzniká v případě, kdy u spotřebiče vzniknou vady povrchové a estetické (např. povrchová koroze, škrábance nebo praskliny) tj. takové, které neomezují zákazníka/spotřebitele v užívání k jeho základní funkci. Rovněž nárok zákazníka/spotřebitele na opravu nevzniká v případě, pokud se jedná o vady způsobené vlastním zaviněním zákazníka/spotřebitele (zejména mechanickým poškozením), vady způsobené opotřebením při běžném provozu v domácnosti (zejména se jedná o vypálené žárovky a zdroje osvětlení, poškození a opotřebení veškerých těsnění, opotřebení filtrů a příslušenství), neodborným zásahem třetí osoby, živelnou událostí, vnějšími podmínkami jako jsou např. rušivé elektromagnetické vlivy, poruchy v elektrické síti nebo vadná bytová instalace, nevhodnými provozními podmínkami, použitím nevhodných náplní, nesprávným použitím spotřebiče v rozporu s návodem k použití a záručními podmínkami Organizátora akce. K uplatnění reklamace z akce „4 roky záruka“ je zákazník/spotřebitel povinen nahlásit závadu pouze u centrálního servisu Organizátora akce a to nejlépe pomocí formuláře dostupného na internetových stránkách značky Ciarko Design (https://www.ciarkodesign.cz/clanek/servisni-hlaseni-0). Reklamace nahlášené pomocí webového formuláře, jsou zpracovávány přednostně. Další možností je pak e-mail hlaseni.reklamaci@elmax.cz nebo tel.: 599 529 251. Ve všech případech je potřeba uvést číslo certifikátu prodloužené záruky, model a výrobní číslo výrobku/spotřebiče a datum jeho zakoupení. Centrální servis Organizátora akce zajistí zákazníkovi/spotřebiteli, prostřednictvím autorizovaného servisu, opravu vadného spotřebiče. V případě opakované závady stejného nebo jiného druhu v době, na kterou se vztahuje akce „4 roky záruka“, je každá tato závada posuzována odděleně a spotřebiteli může být provedena opakovaná oprava. V případě, že centrální servis Organizátora akce posoudí, že vadu spotřebiče nelze odstranit opravou, popř. že oprava spotřebiče je nerentabilní, může tento rozhodnout o výměně reklamovaného výrobku/spotřebiče za přiměřený náhradní bezvadný model. Výměna výrobku/spotřebiče v rámci akce „4 roky záruka“ nezahrnuje demontáž reklamovaného výrobku a montáž nového náhradního výrobku (např. do kuchyňské linky). Organizátor akce poskytuje při výměně reklamovaného výrobku/spotřebiče na náhradní nový výrobek/spotřebič záruku pouze po dobu zbývající do konce platnosti prodloužené záruky na původní výrobek tj. do data uvedeného na přední straně certifikátu. Nárok na výměnu reklamovaného výrobku v rámci akce „4 roky záruka“ nevzniká zákazníkovi/spotřebiteli automaticky nebo na základě jeho žádosti, nýbrž na základě „Uznání neodstranitelné závady spotřebiče“ obdržené e-mailem od centrálního servisu Organizátora akce.
Veškeré informace a dotazy k akci „4 roky záruka“ vám ochotně zodpovíme na tel. lince 599 529 251 nebo na elektronické adrese zaruka@elmax.cz.